Beste Farid, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Wij begrijpen hieruit dat jouwvakantie niet volledig aan jouw verwachtingen voldaan heeft. Dit is zondermeer teleurstellend geweest. Het is begrijpelijk dat je van onzekant een reactie verwacht. Om je een goed en gepast antwoord te geven,ondernemen wij actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeldkrijgen van de aandachtspunten die je weergeeft. Wij vragenhiervoor jouw geduld. Je kan binnen één maand een reactie verwachten. Mocht je intussen nog vragen hebben, dan kan je ons contacteren via customersupport@sunweb.be Namens Sunweb nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijkegroeten, Naomi Sunweb.be Brusselstraat 59/3, 2018Antwerpen Tel: 070/35.01.42 E-mail: info@sunweb.be Web: www.sunweb.be Visit us on Facebook facebook/sunweb.be facebook/sunweb.be.ski ________________ Datum: 23-07-2018