Terug

Vertraagde en beschadigde bagage

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Sunweb

18/07/2018

Geachte mevrouw, mijnheer,Bij deze wil ik graag een klacht indienen aangaande de bagageafhandeling van 07/07/2018 voor de vlucht van BRUSSEL naar ANTALYA ( FLIGHT XQ 551) VERTREK 15:15.Zaterdagmiddag 07/07/2018 hebben we onze bagage afgegeven aan de check-in balie op Zaventem. Bij aankomst op Antalya Airport bleek onze koffer achtergebleven te zijn op Brussels Airport wegens een defecte bagageband. Na een halfuur wachten aan de bagageband hebben wij een rapport laten opmaken bij TGS (Turkish Ground Services). Daar hebben wij een trackingnummer gekregen (AYTXQ18951). Op de transferbus naar ons hotel zei iemand van subweb dat waarschijnlijk onze bagage met de volgende vlucht van BRU naar AYT zal meekomen. Zondag 08/07 geen bagage ontvangen dus hebben wij tijd gespendeerd om inkopen te doen. Maandag zei Sunweb dat ze in de loop van dinsdag zouden aankomen. Dinsdagmiddag nog steeds niets ontvangen. Dinsdagavond heb ik zelf naar TGS gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat onze bagage bij hen stond. Telkens ik Sunweb belde om informatie kreeg ik als antwoord dat ze afhankelijk zijn van dezelfde telefoonnummers als wij. Toen ik zei dat onze bagage reeds op Turks grondgebied was hadden ze hier geen weet van. Pas woensdagavond 11/07 (na 5 volledige dagen) hebben we onze bagage toegestuurd gekregen. Dus 5 dagen van de 9 verlofdagen hebben wij geen bagage gehad. Na ontvangst bleek onze koffer beschadigd te zijn. Het slot was opengebroken. Hier heeft de receptionist een rapport van gemaakt. Ook heb ik hier online een klacht van ingediend op sunexpress.com. De eerste 5 dagen hebben wij geen enkel ontspannen moment gekend. Dit wil zeggen dat we minstens een compensatie verwachten van 5 dagen van de 9 dagen (1821€) + een herstelling van de beschadigde koffer of een nieuwe koffer betalen (169€) + onkosten kledij (+- 200€).Mag ik u alvast bedanken voor de geleverde inspanningen.Met vriendelijke groeten, Farid El khalfioui

Berichten (4)

Sunweb

Naar: A. C.

18/07/2018

Beste Vakantiefan,Uw mail staat geregistreerd onder referentienummer 2459732.Het Sunweb.be team tracht steeds binnen1 werkdag een gepast antwoordte geven. We doen ons uiterste best om je mail zo snel mogelijk tebeantwoorden.Met zonnige groeten, Het Sunweb.be teamDeze ontvangstbevestiging is verzonden vanaf eennonreply mailadres. Wanneer er op deze mail wordt gereageerd zullen wij dezehelaas niet ontvangen en dus niet in behandeling nemen. Wanneer eraanvullende vragen zijn over dit mailcontact raden wij aan een nieuwe mailte sturen met daarin het referentienummer genoemd in dezeontvangstbevestiging.

A. C.

Naar: Sunweb

23/07/2018

Geachte Sunweb,Hebt u al een antwoord i.v.m. klacht 2459732?

Sunweb

Naar: A. C.

23/07/2018

Beste Vakantiefan,Uw mail staat geregistreerd onder referentienummer 2463465.Het Sunweb.be team tracht steeds binnen1 werkdag een gepast antwoordte geven. We doen ons uiterste best om je mail zo snel mogelijk tebeantwoorden.Met zonnige groeten, Het Sunweb.be teamDeze ontvangstbevestiging is verzonden vanaf eennonreply mailadres. Wanneer er op deze mail wordt gereageerd zullen wij dezehelaas niet ontvangen en dus niet in behandeling nemen. Wanneer eraanvullende vragen zijn over dit mailcontact raden wij aan een nieuwe mailte sturen met daarin het referentienummer genoemd in dezeontvangstbevestiging.

Sunweb

Naar: A. C.

23/07/2018

Beste Farid, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Wij begrijpen hieruit dat jouwvakantie niet volledig aan jouw verwachtingen voldaan heeft. Dit is zondermeer teleurstellend geweest. Het is begrijpelijk dat je van onzekant een reactie verwacht. Om je een goed en gepast antwoord te geven,ondernemen wij actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeldkrijgen van de aandachtspunten die je weergeeft. Wij vragenhiervoor jouw geduld. Je kan binnen één maand een reactie verwachten. Mocht je intussen nog vragen hebben, dan kan je ons contacteren via customersupport@sunweb.be Namens Sunweb nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijkegroeten, Naomi Sunweb.be Brusselstraat 59/3, 2018Antwerpen Tel: 070/35.01.42 E-mail: info@sunweb.be Web: www.sunweb.be Visit us on Facebook facebook/sunweb.be facebook/sunweb.be.ski ________________ Datum: 23-07-2018


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform