Geachte mevrouw/heer,
Uw case 2407-SN07262 (uiteindelijk ....)
Op 30 april vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. SQN3175 vanBrussel Zaventem BRU naar Rome FCO
Bij aankomst op de luchthaven FCO werd mijn bagage, die op de luchthaven BRU was ingecheckt en uitgecheckt, niet aan mij teruggegeven.
Ik heb onmiddellijk bij het bevoegde kantoor op de luchthaven FCO aangifte gedaan van het verlies van mijn bagage - zie bijlage.
DSeze bagage diende door jullie aan ons te worden bezorgd, we kregen echter de melding dat we deze zelf in FCO dienden op te halen - wat ons 170,00 € kostte - 160,00 € transport + 10,00 € fooi - zie bijlage.
Sindsdien probeerden wij jullie via diverse kanalen diverse keren te bereiken - zonder enig bericht van jullie (30/04 , 13/05, 29/05, 3/07, 10/07, 24/07, 20/08, 21/08, 28//08) - zie bijlage.
Ik verzoek hierbij om terugbetaling van de gemaakte kosten en om vergoeding van alle geleden schade, geraamd op een totaalbedrag van 170,00 EUR]
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie van vliegticket
• Bagage-identificatiebewijs
• PIR ingevuld op de luchthaven
- gestuurd brief naar de luchtvaartmaatschappij binnen 21 dagen na de datum van het terughalen van de bagage
• diverse