Beste, Ik verwijs naar de vlucht van Brussel naar Banjul (reservatienummer 58 BQLH) waarbij er een tussenlanding was in Lissabon én een aansluitingsvlucht naar Banjul. Bij aankomt Banjul bleek mijn bagage er niet te zijn (15/11) Er werd een missing bagage report ingevuld voor Tag nummer TP097876 vlucht TP 643 /TP1495). Pas op zondag 19/11 kwam ik te weten dat mijn bagage alsnog was aangekomen én ik diende opnieuw naar de luchthaven te gaan (tijdverlies +taxikosten ca 35€) ter recuperatie reiskoffer. Tussentijds maakte ik forfaitaire kosten voor aankoop toiletgerief, ondergoed en short en 2-t shirts en sportschoenen (raming ca 100€) . Bij deze solliciteer ik naar de terugbetaling van 135€ , zijnde de gemaakte kosten tot voortzetting van mijn verlof voor de duur dat ik niet over mijn reiskoffer kon beschikken. Ik heb deze klacht ingediend via de consumentenorganisatie Test Aankoop (Belgie) zodat ik gebruik kan maken van hun platform tot het contacteren van Tap Air Portugal alsook om mijn rechten te vrijwaren als klant voor de feiten zoals hiervoor uiteengezet. Met beleefde groeten,