Beste,Langs deze weg wil ik mijn beklag doen over mijn reis naar Mexico en de problemen die ik heb gehad met TUI.Om de reis zo vlot mogelijk te laten lopen, had ik op voorhand mijn stoel gereserveerd, een stoel met extra beenruimte. Bij het inchecken bleek ik een gewone stoel gekregen te hebben. Waarom heb ik dan de moeite gedaan om op voorhand een stoel te reserveren en te betalen, als TUI die zomaar veranderd?Bij aankomst in Mexico bleek dat de vluchtinfo foutief was en daardoor ook de immigratieformulieren die ik zorgvuldig op voorhand had ingevuld waardoor ik dit volledig opnieuw moest doen en achteraan aanschuiven.Op maandag 13/06 had ik een excursie geboekt naar Coba & Native Park Chimchuch. Poick up om 7u20, ik stond klaar vanaf 7u10, om 7u35 was de chauffeur nog niet komen opdagen. Ik heb via de Tui app contact opgenomen met de reisleiding, maar daar reageerde niemand. Ik heb dan met veel moeite het contactcenter kunnen bereiken. Daar wilden ze me niet verder helpen omdat ik mijn boekingsnummer niet bij de hand had (staat niet op het excursieticket). Ik ging opnieuw gecontacteerd worden via het hotel. Aangezien er geen contact werd opgenomen met het hotel, heb ik zelf verschillende malen gebeld. Telkens opnieuw kreeg ik de boodschap dat ze aan het onderzoeken waren wat er mis is gelopen.. Na meer dan een uur wachten heb ik opnieuw contact opgenomen om te vragen of ze de excursie niet konden terugbetalen. Ze gingen nog verder contact opnemen. Niets meer gehoord.Op vrijdag 17/6 had ik een excursie geboekt naar Ek Balam & Tequila. Pickup was voorzien om 6u35, vanaf 6u45 beginnen bellen naar het contactcenter. Daar kreeg ik te horen dat ik een taxi moest nemen, naar waar, meer info over de toegangsticketten, begeleidende gids, luch, ... kreeg ik niet, er werd zelfs onmiddelijk ingehaakt na neem een taxi. Tot 2x toe. Naar waar? Wat met de toegangstickets? Wat met de gids? ...Enkele uren later kreeg ik dan via de app bericht dat ik moest zorgen dat ik op de juiste plaats sta voor opgehaald te worden . Een makkelijk antwoord om de verantwoordelijkheid af te schuiven en totaal ongepast! Zeker aangezien ik daar al enkele malen opgehaald was.Op zondag 19/06 werd ik om 14u30 verwacht aan de lobby om naar de luchthaven gebracht te worden. Alweer geen chauffeur. Het hotel heeft dan maar een taxi moeten bellen waar met kredietkaart kan betaald worden. Volgens het hotel was het niet de eerste keer dat Tui reizigers laat staan. Bij het inchecken voor de terugvlucht kreeg ik alweer een andere stoel dan degene die ik gereserveerd had.Langs deze weg vraag ik:Terugbetaling van de zetelreservatiekostenTerugbetaling van de geannuleerde tripsTerugbetaling van de extra kosten die gemaakt zijn owv de geannuleerde trips (lunch & telefoonkosten)Terugbetaling van de taxikostCommerciele gesteOndanks alles, wil ik toch enkele mensen bij Tui bedanken: Kirsten Jans van Tui Nijlen - zij heeft mij wel bijgestaan en informatie gegeven waar het contact center dat weigerde of wanneer de reisleiding niets liet horen.Het grondpersoneel dat op maandag 20/06, ondanks de staking bij het luchthavenpersoneel, toch bereid was om te werken en de bagage van het vliegtuig te halen.