Klacht
J. G.
Naar: Proximus
Beste,Ik heb afgelopen jaren al vaker gebeld met hetzelfde probleem, altijd sturen ze me van het kastje naar de muur en andersom. Nu had ik het weermaar gehad en heb ik nogmaals geklaagd. elke keer het gezever dat ik simkaart moet vernieuwen of nieuw toestel. dit helpt NIET heb ik ook al meerdere malen verteld dat dit NIET helpt.Dan nog maar eens gebeld en geklaagd, er werd me verteld dat ik door een speciale dienst zou terug gebeld worden, deze had ik net gemist maar hier kan je niet naar terug bellen, ze gingen terugbellen op een later tijdstip, Na 1.5week heb ik dan toch maar terug gebeld en weer maar klagen, toen heeft de persoon mij doorverbonden en heb ik dan wel een compensatie gekregen, ook een mail opgemaakt naar die persoon bij de 'speciale' dienst om mij te bellen, nu wederom 2w later doe ik het via hier. IK HEB HET GEHAD, proximus zijn service trekt op niets meer, de verbinding valt weg 10x opnieuw uitbellen om iemand te bereiken, als ik iemand bereik is het een wonder dat ik kan blijven bellen meestal valt de verbinding weg of horen ze mij gewoon niet meer. Het enigste antwoord dat ik krijg is ja er zijn niet genoeg zendmasten in de zone waar jij woont... Ok, geef mij dan het abonnement dat ik heb voor de helft van de prijs want het werkt maar voor de helft... altijd maar zeveren dat ik een andere sim moet aanvragen of een ander toestel aanschaffen, ik heb minstens 1x per jaar een nieuw toestel maar volgens proximus elke keer de enigste slechte gsm uit het assortiment. Ik ben gewoon op van alle zever en miserie door het slecht bellen en verbinding. Er word niets aan gedaan, uiteindelijk zie ik niet veel anders als oplossing om over te stappen naar een andere provider.. terwijl proximus zich als grootste en beste aanschrijft ! ik ben al met 1 telefoon nr overgestapt, misschien met de 2e ook maar doen ! Waarschijnlijk zal er toch weer geen oplossing zijn want ze zoeken de makkelijke weg.Uitleg voor deGewenste oplossing omdat ik dat in het volgende vakje niet kan verduidelijken, -Terugbetaling van de helft van de abonnement kost per maand.-Compensatie ter waarde van alle miserie die ik reeds heb gehad-Herstelling van hun beloofde service dat ze niet kunnen leveren
Berichten (10)
J. G.
Naar: Proximus
Graag een antwoord van Proximus.Nogmaals naar klantendienst gebeld maar wederom van proximus geen antwoord of opnieuw contact opgenomen met mij.
J. G.
Naar: Proximus
Graag een antwoord van Proximus.Nogmaals naar klantendienst gebeld maar wederom van proximus geen antwoord of opnieuw contact opgenomen met mij.
Proximus
Naar: J. G.
Dag mevrouw, mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens een telefonisch contact met de klant.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,MartineHet Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-21-11.54.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000942918]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000942918]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality
J. G.
Naar: Proximus
Beste,Er werd info gegeven, maar nog steeds geen oplossing aangeboden. Ik ben ondertussen verhuisd, dit moest ik afwachten of dit beter was omdat dit uit het bos was. Nu ben ik verhuisd weg van het bos, en is de verbinding van Proximus nog erger. Ik neem zoiezo nog telefonisch contact op, het antwoord ' dit ligt aan de zendmasten' daar ben ik niets mee. De dienst word aangeboden maar kan niet gebruikt worden. Verkoop deze rommel dan niet en ga wasmachienen verkopen ofzo. Als ik als mekanieker zoiets tegen een klant zeg zal mijn bedrijf ook niet lang meer leven. BedanktGeirnaert Joeri
Proximus
Naar: J. G.
Dag mevrouw, mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens een telefonisch contact met de klant.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,MartineHet Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-21-11.54.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000942918]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000942918]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality
J. G.
Naar: Proximus
Beste,Er werd info gegeven, maar nog steeds geen oplossing aangeboden. Ik ben ondertussen verhuisd, dit moest ik afwachten of dit beter was omdat dit uit het bos was. Nu ben ik verhuisd weg van het bos, en is de verbinding van Proximus nog erger. Ik neem zoiezo nog telefonisch contact op, het antwoord ' dit ligt aan de zendmasten' daar ben ik niets mee. De dienst word aangeboden maar kan niet gebruikt worden. Verkoop deze rommel dan niet en ga wasmachienen verkopen ofzo. Als ik als mekanieker zoiets tegen een klant zeg zal mijn bedrijf ook niet lang meer leven. BedanktGeirnaert Joeri
Proximus
Naar: J. G.
Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik de klacht van de heer Joeri Geirnaert in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-05-08.44.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001495611]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001495611]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality
Proximus
Naar: J. G.
Geachte heer,mevrouwDe klant Joeri Geirnaert werd ondertussen verder geholpen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-05-08.44.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001498331]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001498331]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality
J. G.
Naar: Proximus
Beste, Na aanhoudend met mijn voeten rammelen en zeggen dat ze het gaan bekijken en dat ze een gepaste tegemoetkoming gaan bekijken. Kan ik zeggen dat ik opgestapt ben na jaren klant te zijn bij proximus, er werd elke keer belooft dat ze iets 'konden betekenen' en dan kreeg ik daarna weer het telefoontje dat ze niets konden doen en dat het beter was dat ik opstapte. Als jarenlange klant ben ik echt enorm geschrokken van het antwoord '' het is beter dat je overstapt naar een andere provider'' dat was volgens proximus de oplossing. Ook lache ze me vierkant uit als het ging over een tegemoetkoming voor de problemen want ik had toch na al die miserie en 10 tallen telefoontjes naar proximus en jaren lang aansplepen wel 3 maanden gratis abonnement gehad... Ik zal ook niemand meer aanraden om proximus te gebruiken, ze kunnen wel dure abonnementen aanrekenen maar geen service bieden en volgens proximus zelf zijn er te weinig zend masten waardoor de provider niet kan voorzien van deftig werkende service. Bij deze zal ik mij ook verzetten tegen de laatste factuur, de verbinding en werking van mijn proximus dienst werd met de dag slechter zeker na de laatste controles die ze hebben uitgevoerd. Na de telefoon van proximus met het antwoord dat ik best zou opstappen heb ik dit gelijk in orde gemaakt.Ik ging door de persoon die mij had gebeld en had beloofd dit verder na te kijken en in orde te maken ook nog terug gebeld worden, maar daar is dus ook niets meer van in huis gekomenEen zeer ontvreden ondertussen exklantBedankt. MVG Joeri
Proximus
Naar: J. G.
Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefonisch contact op 6/10.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-29-08.43.14.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001975906]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001975906]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten