Beste,Ik bestelde op donderdag 27 mei via het online platform van mediamarkt een Amerikaanse frigo van het merk Samsung. Die was op voorraad volgens de webshop en leverbaar binnen 1 tot 3 werkdagen.Toen ik op dinsdag 1 juni nog geen bevestingsmail kreeg om de leveringsdatum te kiezen, belde ik op. Een dame aan de lijn vertelde me dat de koelkast niet op stock was, en 50 stuks werden bijbesteld bij de fabrikant. Toen ik vroeg hoelang dit dan nog kon duren, kon ze me geen antwoord geven.Ik besliste daardoor om die bestelling te annuleren en een iets duurder type aan te kopen. Bij navraag aan die dame bleken er van dat type nog 16 stuks op stock.De bestelling zo uitgevoerd en ik kreeg een mail om een leverdatum uit te kiezen. Ik koos voor vrijdag 4 juni.Op donderdagavond 3 juni kreeg ik een bevestingsmail dat de koelkast op vrijdag tussen 11u45 en 14u45 geleverd ging wordenOok via een bericht op mijn GSM werd dit bevestigd.Vrijdagmorgen 4 juni werd ik rond iets voor 9u opgebeld door de chauffeur van de leveringsvrachtwagen, de welke mijn koelkast niet geleverd kon worden omdat die niet klaar stond.Ik moest mediamarkt zelf contacteren voor meer info.Toen ik onmiddellijk daarna opbelde, bleek na 10-15 minuten aan de lijn te wachten ( want ze moesten het uitzoeken ) dat de koelkast niet beschikbaar was en een nieuwe leveringsdatum ging vastgelegd worden door de leverancier.Toen ik vroeg wanneer dit dan ging zijn, kon men niet antwoorden. Toen ik vroeg naar meer uitleg wat er was misgelopen kon men ook geen antwoord geven. Ik moest het doen met deze uitleg. Ik had die dag een dag verlof genomen om aanwezig te zijn voor de levering en installatie.Uiteindelijk het gesprek afgesloten met de boodschap dat ik moest afwachten en de leverancier mij ging contacteren.Die dag, vrijdag 4 juni, kreeg ik om 15u32 een mail, de welke mijn bestelling geannuleerd werd aangezien het artikel die ik had gekocht, niet beschikbaar was.Ik was vol verwondering en belde onmiddellijk mediamarkt op. Een heer aan de lijn begreep in de eerste plaats niet wat er gebeurd was en moest dit samen met een collega uitzoeken. Opnieuw na iets meer dan 20 minuten wachten vertelde men me dat de bestelling door een dame werd geannuleerd maar die was niet meer aanwezig dus het was voor hen een raadsel waarom. De annulering, die ik uiteraard niet gevraagd had, kon niet meer ongedaan gemaakt worden. Dus kreeg ik de boodschap, indien ik die koelkast nog wou, ik die OPNIEUW moest bestellen.Het bedrag van de eerste bestelling die ik zelf geannuleerd heb, en de bestelling die geannuleerd werd door hen, heb ik tot op nu nog niet terug gestort gekregen: totaal bedrag 2627,98 euro. Aangezien ik die koelkast aangekocht had voor de verjaardag van mijn kersverse vrouw ( we zijn gehuwd op 21 mei) en ze verjaard op 9 juni, heb ik nu opnieuw de bestelling geplaats. Ik diende opnieuw het totale bedrag van 1388,99 euro te betalen.Ik kreeg nu bevestingsmail dat mijn koelkast donderdag 10 juni geleverd wordt.