Terug

verschil prijstabel kassabon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: CORENDON

30/04/2024

Beste, We hebben The rif at Mangrove beach in Curacao geboekt. In de prijstabel staat dat het 1160 euro per persoon kost. Dus 2320 euro voor 2 personen in het totaal denk ik dan. Maar blijkbaar als je deze prijs aanklikt verschijnt bij de totaalprijs aan de rechterkant 2519 euro. Een verschil van 199 euro dus. Ik heb jullie klantendienst hier al over gecontacteerd en zij zeggen dat dat normaal is omdat de prijs in de prijstabel kan afwijken. Jullie gaan er dus standaard vanuit dat iedereen die bij jullie iets wilt boeken nog eens op dezelfde pagina naar de kolom aan de rechterkant gaat kijken en zelf moet uitrekenen of de prijs die jullie afficheren in de prijstabel wel correct is?? Graag had ik hier een oplossing voor gehad. Want in mijn ogen hebben we hier ongewild 199 euro te veel betaald.

Berichten (1)

CORENDON

Naar: J. H.

02/05/2024

Beste meneer Hermans,We begrijpen uw verwarring.Echter, op onze website geven we onder de tabel duidelijk aan dat de prijs in de tabel kan afwijken van de actuele prijs en dat men altijd moet uitgaan van de prijs in de berekening aan de rechterkant. Zie hier een printscreen van die waarschuwing:Daarbij komt ook het feit dat de totale prijs tijdens het boekprocess meerdere malen (7x) wordt getoond aan de rechterkant.Bovendien dient men op de laatste pagina alle details van de reis te controleren en te bevestigen.Voor deze redenen vinden wij niet dat een refund van toepassing is.Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben.Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze collega's van het Contact Center via +32(0)2-722 9494. Onze collega's zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur bereikbaar.Met vriendelijke groetCordialementWith kind regards,Ulku, Corendon Info TeamCorendon International Travel B.V.Postbus 349 1170 AH Badhoevedorp NederlandTelephone: +3227229494Email: info@corendon.bewww.corendon.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform