Beste,Op dinsdag 31/08/2021 haalde ik mijn auto op bij Goldcar te Malaga (luchthaven). Volgens de algemene voorwaarden kan de waarborg betaald worden (ik citeer letterlijk): Met debit, creditcard (VISA of Mastercard) - Payment at the counter with contactless technology, virtual cards, Diners Club, American Express, Postepay or cash will not be accepted - When picking up the vehicle, the presentation of a single credit OR DEBIT CARD in the name of the title holder of the rental contract will be required to provide a deposit for the fuel tank. Eerst en vooral staat er dus nergens dat het gebruik van een Maestro Card verboden is. Hieruit kan elke leek afleiden dat je kan kiezen tussen het betalen van de waarborg met enerzijds een debitcard (die ik, op mijn naam, in mijn bezit had - m.n. een KBC Maestro kaart) of anderzijds een creditcard (VISA of Mastercard). Er staat immers een komma tussen deze 2 betaalwijzen en de VISA of Mastercard slaat uiteraard op het woord creditcard, aangezien dit kredietkaarten betreffen. Aan de balie werd mijn debitcard (KBC Maestro) geweigerd, terwijl ik er wel degelijk van uit kon gaan dat ik hiermee kon betalen. Volgens de persoon aan de balie slaat VISA of Mastercard ook op de debitcard en niet alleen op de creditcard, wat uiteraard nonsens is. Bijgevolg kon ik geen waarborg achterlaten en werd ik gedwongen om een uitgebreidere dekking te betalen van €99 (niet restitueerbaar). Daarnaast kon ik voor de waarborg voor de benzine WEL gebruik maken van mijn debitcard, zoals aangegeven in de algemene voorwaarden. Ik wens daarom klacht in te dienen omwille van het feit dat ik als huurder van de wagen gedwongen wordt om via een door de maatschappij bepaald betaalmiddel een waarborg achter te laten (wat bovendien een onrechtmatig beding vormt). Ik wens bijgevolg dat de €99 teruggestort wordt op mijn rekening.