Via 2ehands.be verkocht ik een kleed van merk MOCHINO aan Isabelle Catarine. Zij vroeg me me expliciet om de betaling van 171 EUR (inclusief 164 EUR verzendkosten naar adres, 8 Rue saint Léonard, 42 68210 Danemaire) via pay pall te laten verlopen. Ik voerde een verzoek tot betaling uit via pay pall en ontving diezelfde dag nog een email van paypal (servicepaypalnetworking@gmail.com) dat het geld overgeschreven werd en beschikbaar gesteld zou worden na verzending van het pakket. Nadat ik nodige bewijzen van bpost aanleverde kreeg ik opnieuw een mail van paypall met melding dat de betaling enkel uitgevoerd zou kunnen worden indien ik zou overchakelen naar een premium account én daarvoor voor 400 euro neosurf tickets zou moeten aankopen. Na ontvangst van deze melding via (servicepaypalnetworking@gmail.com) suggereerde ik bij Isabelle C. om toch via reguliere overschrijving te werken. Vandaag (20/09) kreeg ik een melding van paypall dat er juridische stappen tegen mij genomen zouden worden daar ik niet ingegaan was op de vraag om ter waarde van 400 euro neosurf tickets aan te kopen. reeds genomen stappen oplossing:- Mail naar paypall+ klachntgevolgen:- verlies goederen ter waarde van 171 EUR- onnodige administratieve rompslomp