Terug

Verplichte voicemail

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Orange

10/06/2020

Ik ben al jaren klant bij Orange. Ik had helemaal geen klachten tot op de dag dat een van hun medewerkers me opbelde om mijn tariefplan te wijzigen, ik zou er veel voordeel aan hebben. Ik heb mij dan maar laten overhalen voor mijn abonnement en dat van mijn zoon.Wat die persoon NIET meegedeeld heeft, is dat je bij zo'n nieuw tariefplan een verplichte voicemail hebt die je NOOIT meer kan uitzetten. Ik wil helemaal geen voicemail, na drie ringtonen schakelt hij al over naar de voicemail. Ik ben dus iedere keer te laat om mijn oproep te beantwoorden, dit is zeer vervelend. Ik heb nog nooit een voicemail gebruikt en nu ben ik verplicht? Ik zou toch de keuze moeten hebben? Ik heb al meerdere keren gebeld naar de klantendienst. Ze kunnen de voicemail niet uitschakelen, de beltijd niet verlengen, ook teruggaan naar mijn vorig tariefplan is blijkbaar niet mogelijk. Ik heb zelf niets gevraagd, ik was zeer blij voordien!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform