Terug

Verplichte overgang naar Fiber

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Proximus

07/01/2024

Beste, Proximus heeft de vorige installatie (koper) verplicht vervangen door Fiber. Buiten het feit dat wij nu 40 Euro meer moeten betalen voor iets wat wij niet gebruiken (internet) is deze afhandeling zeer slecht verlopen met slechte communicatie en afspraken. Aangezien het hier om een installatie met noodnummer gaat was er op aangedrongen om continuïteit te verzekeren. Hier is geen rekening mee gehouden en de lijn en televisie zijn gedurende een maand afgesloten geweest met alle risico's van dien. Bovendien werden wij steeds verzekerd dat het ging opgevolgd worden maar we hebben hier nooit enig contact over gehad, integendeel soms werd de telefoon dichtgegooid of verschillende malen in wacht gezet waarna ik telkens iemand anders aan de lijn kreeg om mijn uitleg helemaal opnieuw te moeten doen. Er was ook geen opvolging van alle voorgaande contactnames, via mail of telefonisch.Er is ook geen voorstel van compensatie voor de maand dat er geen telefoon en televisie was.De installatie is ondertussen afgewerkt maar dit waren zeer stressvolle maanden. Graag reactie hierover.Historiek:18/04/2023 doorgeven klantengegevens voor fiber18/04/2023 contractvoorstel18/04/2023 registratie omzetting netwerk18/04/2023 bevestiging wijziging31/05/2023 bijkomende werken nodig (gepland 09/06/2023)16/06/2023 bijkomende werken nodig (gepland 30/06/2023)06/2023 2 bezoeken aan Service Center Proximus (Wijnegem Shopping Center)01/08/2023 herinnering afspraak03/08/2023 herinnering afspraak08/2023 2 bezoeken aan Service Center Proximus (Wijnegem Shopping Center)18/08/2023 bevestiging wijziging13/10/2023 bevestiging wijziging27/11/2023 bevestiging fiber29/11/2023 contractvoorstel01/12/2023 bevestiging aanvraag01/12/2023 afspraak 19/12/202301/12/2023 telefoon klantendienst voor spoedticket04/12/2023 bevestiging wijziging04/12/2023 vraag voor afspraak06/12/2023 afspraak 21/12/202307/12/2023 telefoon klantendienst08/12/2023 telefoon klantendienst11/12/2023 annulatie door Proximus11/12/2023 telefoon klantendienst betreffende annulatie18/12/2023 bevestiging afspraak 21/12/202322/12/2023 bevestiging nieuwe afspraak 27/12/202327/12/2023 installatie afgewerkt

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. B.

11/01/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefonish contact vandaag 11/01.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-07-15.30.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004865195]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004865195]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform