Terug

verplichte installatie Fiber of afsluiting

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Proximus

22/10/2025

Proximus heeft in de straat fiber gelegd zij contacteerden ons verschillende malen om de aansluitin te maken. Momenteel wonen wij in een oud huis dat wij gaan vekopen gezien aankoop van een ander. In he t oude huis ligt een vloer met stenen van 10/10 cm op een zandbedding, indien hierin geboord wordt moet de hele vloer heraangelegd worden. Wij wensen geen fiber gezien verkoop en vrezen beschadiging vloer. Vandaag tel gehad van Proximus dat per 1/12/2025 onze koperen aansluiting wordt afgesloten. Dus geen internet en tv meer. Kan proximus dit effectief doen en hoe lossen we dit op (stoppen fiber ) ?? Graag snel een oplossing gezien deadline van 1/12

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 23 oktober 2025

Proximus

Naar: G. D.

25/10/2025

Beste mevrouw, meneer, Kan u ons het correcte klantnummer en adres van de heer Dierickx bezorgen? Zonder deze gegevens kunnen wij geen onderzoek starten. Dank alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-10-22-20.45.34.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform