Terug

Verplichte betaling van box

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. E.

Naar: Hello Fresh

18/07/2019

Goedendag, ik heb begin juli een lidmaatschap aangegaan bij Hello fresh. De eerste twee geleverde boxen waren gratis dankzij bons van kennissen. Nadien was ik van plan om mijn lidmaatscha stop te zetten. Er is een herroepingsrecht op boxen, aangezien ze automatisch boxen bestellen en ook ze dus aanrekenen. Zonder hier wekelijks iets van te laten weten. Herroepingsrecht liep tot woensdag 17/7 23:59. Hier werd ik niet van op de hoogte gebracht via mail ofzo. Dus werd er op donderdag 18/7 64 euro aangerekend via Paypall. Op donderdag 18/7 legde ik telefonisch contact met het bedrijf met de vraag of ik de box kon annuleren. Dit was echter niet mogelijk, even later in het gesprek kon de medewerker het wel annuleren maar zou de helft van de prijs (30euro) toch nog worden aangerekend. Nochtans had ik nog geen gerechten voor die bestelling geselecteerd. De medewerker gaf de uitleg dat alle producten alle besteld waren voor de levering (zaterdag 20/7). Ik vind het onbegrijpelijk dat ik moet betalen voor een box dat ik niet krijg of de bestelling gewoon moet laten doorgaan tegen de originele prijs. Voornamelijk vindt ik dat ze kopers in de val lokken door er niet duidelijkop te wijzen dat na woensdag er niks meer kan aangepast worden. Voor de koper lijkt het: zolang je geen gerechten hebt geselecteerd, je geen box krijgt. Maar niks is minder waar. Bedankt

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: L. E.

18/07/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform