Beste,Onlangs kreeg ik een brief van Axepta BNP Paribas / Worldline dat mijn betaalterminal noodzakelijk vervangen dient te worden om de volgende reden: Worldline Financial Services NV (voordien Six Payment Services Europe), de huidige leverancier van de betaalterminal in mijn zaak, heeft in overeenkomst met Axepta BNP Paribas Benelux besloten het beheer van mijn terminal (die ik pas 4 jaar geeden aankocht via Six) toe te vertrouwen aan Axepta BNP Paribas Benelux. Daardoor zal mijn huidige contract gelinkt aan mijn huidige terminal beëindigd worden door Worldline Financial Services op 30 april 2024 zonder opzegperiode of vergoeding. Na deze datum kan mijn betaalterminal geen transacties meer aanvaarden. Zij verplichten mij om opnieuw een nieuwe terminal aan te kopen, dit kan toch niet? Hiervoor diende ik reeds een klacht in bij Axepta, maar zonder antwoord.Graag had ik mijn terminal geruild tegen een nieuwe terminal, zonder extra kosten.Mvg,SH