Terug

Verplichte aankoop nieuwe betaalterminal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Worldline

11/04/2024

Beste,Onlangs kreeg ik een brief van Axepta BNP Paribas / Worldline dat mijn betaalterminal noodzakelijk vervangen dient te worden om de volgende reden: Worldline Financial Services NV (voordien Six Payment Services Europe), de huidige leverancier van de betaalterminal in mijn zaak, heeft in overeenkomst met Axepta BNP Paribas Benelux besloten het beheer van mijn terminal (die ik pas 4 jaar geeden aankocht via Six) toe te vertrouwen aan Axepta BNP Paribas Benelux. Daardoor zal mijn huidige contract gelinkt aan mijn huidige terminal beëindigd worden door Worldline Financial Services op 30 april 2024 zonder opzegperiode of vergoeding. Na deze datum kan mijn betaalterminal geen transacties meer aanvaarden. Zij verplichten mij om opnieuw een nieuwe terminal aan te kopen, dit kan toch niet? Hiervoor diende ik reeds een klacht in bij Axepta, maar zonder antwoord.Graag had ik mijn terminal geruild tegen een nieuwe terminal, zonder extra kosten.Mvg,SH

Berichten (1)

S. H.

Naar: Worldline

22/04/2024

Beste,Zou u zo vriendelijk willen zijn om te reageren op mijn klacht.BNP Paribas Fortis laat weten dat het probleem bij jullie ligt, dat jullie het zogezegde protocol van de oude terminals niet meer zouden ondersteunen (het gaat hier toch gewoon om TC¨P/IP?) en er daarom een nieuwe terminal moet aangekocht worden.Graag uw reactie hierop.Zonder enige reactie laat ik de advocaten van Testaankoop contact opnemen met jullie.Mvg,Sabine Holvoet0473/78 68 16


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform