Terug

Verplicht vooraf betalen, achteraf betalen geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: ZALANDO

03/08/2023

Beste, Ik ben al jaren getrouwe klant bij Zalando en bestel al jaren meerder maten van artikels omdat ik vaak tussen de 2 zit. Sinds 7 weken kan ik enkel nog kiezen om alles vooraf te betalen. Ik heb gemaild en getelefoneerd, men herhaalt mij de oorspronkelijke betaalmethodes te herstellen (waaronder ook bancontact, nu ook helemaal geblokkeerd). Als reden werd mij verteld dat pakken ongeopend zijn teruggestuurd. Ik ben inderdaad een aantal weken in het ziekenhuis opgenomen en heb dat als dusdanig verteld, dit was een uitzonderlijke situatie. Er stong geen enkele factuur open. De medewerkers hebben de notities aangemaakt en naar de facturatiedienst verzonden, zonder enig gevolg. Bovendien krijg je bij vooraf verplicht betalen 7 dagen tijd, maar word ik n.a.v. een bestelling d.d. 30.07 nu al gemaild met betalingsherinneringen. Zalando behandelt mij agressief. Ik wens achteraf betalen gedeblokkeerd voor hetzelfde bedrag als voorheen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform