Beste,Op 9 februari kwamen mijn vrouw en ik aan de gereserveerde (en voorafbetaalde, ref. PC81418756) parking Aeropark P1 en stonden we voor een gesloten poort. Na +/- een kwartier werden we verzocht een wagen te volgen die ons naar aeropark P2 bracht. Daar geparkeerd moesten we aan de receptie (9:34) 5 euro 'taks' extra betalen.1) We konden niets anders dan dit te betalen, ook al was ons dit niet op voorhand gemeld om te betalen bij reservatie. Graag terugstorten van de onterecht aangerekende 5 euro.Daarna werden we met de shuttle vervoerd naar de luchthaven. We wensten online in te checken rond 09:50 maar kregen in de app de melding dat dit niet meer mogelijk was. Dus we schoven bij de check-in aan. Daar verwees men ons door naar de betaalbalie om dan opnieuw aan te schuiven bij de check-in. Aan de betaalbalie werd gezegd dat we enkel konden inchecken als we daar ter plekke 2x55 euro betaalden. Reden: omdat we niet online incheckten. Het was de Ryanair app die ons verhinderde om dit te doen! We betaalden (10:03) opnieuw omdat we anders niet konden vertrekken. Op dat moment was onze vlucht op de koop toe al met 2u vertraagd.Om 10:04 kregen we een mail van ryanair met een link om online in te checken... Dit werd ons een kwartier eerder onmogelijk gemaakt en kwam nu nadat we al 110euro betaalden!!!2) Als de kans ons ontnomen wordt om voor de vlucht in te checken, kunnen we niet 'beboet' worden omdat we het niet deden.Graag terugstorten van de onterecht aangerekende 110euro.Bedankt!