Terug

Verplicht fiber

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Proximus

15/11/2023

Ik werd opgebeld door een externe firma fiberklaar ( dus een derde partij ) zonder hiervoor toestemming gegeven te hebben dat zij mij MOCHTEN contacteren , in strijd met GDPR wetgeving. Ik werd onvriendelijk verzocht Fiber te nemen of proximus ging mij buiten gooien. Ik heb geweigerd. Ik wenst nooit door derden gecontacteerd te worden noch bedreigd te worden met afsluiten van diensten indien ik ergens niet op inteken of aankoop. Bij deze proximus volledig stopgezet en overgestapt naar telenet. Als er werken aan mijn verbinding ( putje graven , tentje zetten , tukste doen ( PTT ) dan zal IK wel kiezen welke firma deze uitvoert. Dus nu komt telenet gans den boel instaleren.

Berichten (1)

Proximus

Naar: T. V.

04/12/2023

Beste,Onze excuses voor de manier waarop de collega 's fiber hebben aangeboden.In het kader van de uitfasering van koper in de straat, hadden ze uiteraard op een andere manier dit kunnen uitleggen, daar er effectief enkel nog fiber kan aangesloten worden.Uiteraard hebt u de mogelijkheid om bij éénder welke provider fiber te nemen.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-15-20.50.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003770939]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003770939]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform