Terug

Veroorzaakte schade bij levering Coolblue

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Cool blue

31/08/2024

Beste, Ik een klacht heb over werkzaamheden die Coolblue bij mij thuis hebben verricht op datum 21/08/2024. Deze werkzaamheden heeft Coolblue aan de hand van ordernummer 82864429 uitgevoerd. > Leveren en plaatsen van een koelkast/diepvries. 2 medewerkers van Coolblue hebben het toestel binnengebracht, uitgepakt en op zijn plaats gezet. Echter, de wielen van het draagkarretje waarop het toestel stond hebben mijn vloeren in hal en keuken erg beschadigd over de ganse afstand van voordeur tot plek waar de koelkast staat. Krassen zijn getrokken doorheen de toplaag (kleurlaag) van de cementtegels. (witte krassen op een zwarte vloer). De medewerkers, weliswaar vriendelijk, zijn nogal nonchalant omgesprongen met de levering, geen bescherming op de vloeren, geen karton, tegen tafel gebotst,... Daarnaast is bij het uitpakken van de koelkast en het draaien op de wielen van de koelkast zelf, nog een heel grote draaicirkel getrokken in de tegels, door de medewerker Coolblue. Het gaat niet om een paar krassen maar echt om een zeer groot stuk van beide vloeren, hal en keuken. Zowel in hal als in keuken ligt een authentieke oude cementvloer met patroontegels. Een tegel vervangen is geen optie bij zulke vloeren. Het gaat trouwens ook om zeer veel tegels over die ganse rij-afstand. Vloeren zullen vervangen moeten worden. Dezelfde dag heb ik meteen een klacht ingediend bij Coolblue via mail en telefonisch. Daarbij heb ik veel duidelijke foto's van verschillende plaatsen doorgestuurd. Coolblue klachtendienst reageerde daags nadien dat ze bij het depot zullen nagaan hoe de aflevering precies verliep. Op mijn vragen hoe een schadeproces verloopt, of ze hiervoor verzekerd zijn, of ik een herstelbestek laat opmaken voor hun verzekering, .. kreeg ik geen enkel antwoord. We zijn 10 dagen verder maar er is geen terugkoppeling van Coolblue meer geweest. Word ik op de lange baan geschoven? Heeft Coolblue wel een verzekering voor aangebrachte schade? Een bestaand proces kan toch meteen ingevuld worden? Ik hoop dat Coolblue begrijpt dat ik deze veroorzaakte schade niet zomaar kan laten passeren!

Berichten (1)

Cool blue

Naar: S. M.

31/08/2024

Beste,Wat vervelend dat je huis werd beschadigd tijdens de bezorging van je koelvriescombinatie. Onze oprechte excuses hiervoor.Ik heb je bestelling er meteen bij genomen en zie inderdaad dat dit werd doorgegeven door mijn collega's. We zijn dit intern aan het onderzoeken. Dit kan inderdaad wat langer duren. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen. Zodra we een update hebben, houden we je op de hoogte en kijken we natuurlijk graag met je mee naar een oplossing voor de schade.Je hoort snel dus meer!Bedankt voor je geduld. Ik wens je nog een fijne dag toe.Met een glimlach,Nora van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn August 31, 2024 at 11:15 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform