Terug

Vernielde kinderwagen en geen response van de klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Brussels Airlines

15/01/2024

Beste, Ik contacteerde brussels airlines met de volgende klacht na een heel onaangename thuiskomst : Wij zijn van Brussel naar Stockholm gevlogen (Arlanda) en daarbij is onze kinderwagen stuk gegaan tijdens transport. De kinderwage is ingeladen voorbij de gate in Brussel, echter in Arlanda werd de kinderwagen gelevered op een bagageband (wij hebben de hele tijd met onze baby in de armen moeten lopen). Bij ophaling van de kinderwagen blijkt dat het connectiestuk afgebroken is dat onze maxi cosi met de kinderwagen verbind, hierdoor kunnen wij onze kinderwagen niet meer gebruiken.Ook blijkt de knop voor de rem van de voorste wielen afgebroken waardoor deze niet meer kunnen draaien, de kinderwagen wordt hierdoor onbestuurbaar.Bij aankomst aan de service desk werd enkel een schade rapport opgemaakt door de bagagebehandelaar en kregen wij de melding dat wij een claim hiervoor dienden in te dienen bij Brussels Airlines. Ook was het niet mogelijk om ons te helpen volgens de service desk, daar wij van terminal 4 naar terminal 5 moesten lopen waar de taxi's aankomen (+/- 30min wandelen). Dit met 3 grote valiezen, een gebroken onderstel van een kinderwagen, een maxi cosi en een huilende baby.Een heel onaangename ervaring als je reist met een pasgeboren baby. Wij verwachten hierbij gecompenseerd te worden voor onze defecte kinderwagen. Ik heb telefonisch contact gehad met de service desk van Brussels Airlines en die vertelden mij dat ik dit formulier dien in te vullen, daar wij in Zweden wonen endus wij niet langs een Dolfi herstelpunt kunnen gaan. Aangezien het om gegoten plastic stukken gaat die zijn gebroken lijkt het mij ook quasi onmogelijk om dit te herstellen. Het gaat om het volgende type van kinderwagen : Onderstel : Maxi Cosi Adorra2 - ?8 410,00 krKinderzitje : Maxi Cosi Pebble 360 - 3 895,00 krDe kinderwagen en het kinderzitje zijn nieuw, aangekocht voor onze pasgeboren baby (8 weken oud). In bijlage kan u schade rapport + foto's + boarding pass + bagagelabels terugvinden. Ik heb deze klacht ondertussen 2 weken geleden ingediend maar ik krijg geen response van brussels airlines. Ik heb meerdere herinneringsmails gestuurd maar daar komt geen reactie op. Ook heb ik ondertussen telefonisch contact gehad met hun klantendienst, maar deze melden mij dat dit niet hun verantwoordelijkheid is. De betreffende dienst zal antwoorden wanneer zij daar zin in hebben en je kan ze ook niet bellen/schrijven/chatten. Ik zit ondertussen opgesloten met een pasgeboren baby, zonder kinderwagen en ik weet niet wat ik nu moet doen. Koop ik een nieuwe kinderwagen ? Wacht ik op brussels airlines ? Het antwoord van hun klantendienst is : kan ons niet schelen, dat is jouw probleem. Heel frusterende communicatie ! Hopelijk geraak ik via jullie een stap verder. Alvast bedankt voor de hulp.

Berichten (1)

T. D.

Naar: Brussels Airlines

01/02/2024

Hallo,Hoever staan jullie reeds met mijn klacht? Ik heb tot op heden nog geen respons ontvangen.Met vriendelijke groeten De Jaeger Tim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform