Beste Nico,
Bedankt voor je bericht en het delen van je zorgen over je reparatieverzoek. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat deze zoveel tijd in beslag neemt.
Allereerst bieden we hier graag onze oprechte excuses voor aan, aangezien dit effectief meer tijd in beslag neemt dan verwacht, en dit eigenlijk helemaal niet de bedoeling is.
Verder wens ik wel te benadrukken, dat je je reparatieverzoek effectief hebt ingediend op 5 maart 2025, maar we je toestel pas op 18 mei 2025 hebben ontvangen, en we toen een nieuw verzoek voor je hebben ingediend. Aangezien dit ook wel meer tijd neemt dan verwacht, hebben we onze hersteldienst hier al over benadert, en houden we je meteen op de hoogte zodra we meer nieuws hebben ontvangen.
Mocht je ondertussen verdere vragen hebben, hoor ik het graag. Ik wens je in ieder geval een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Laura van Coolblue
Backoffice medewerker
Alles voor een glimlach
Heb je een vraag?
Regel het zelf via Mijn Coolblue
Of bezoek onze klantenservicepagina
Het beste Assortiment binnen jouw handbereik
On August 13, 2025 at 3:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: