Terug

vermist toestel zonder verdere communicatie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

N. M.

Naar: Cool blue

13/08/2025

Beste, Naar aanleiding van een herstelling voor het toestel iRobot Roomba s9+ welke 5 maart aangemaakt werd en in diezelfde perode opgestuurd werd en laatste update 17 mei (enkel zichtbaar op mijn account profiel zonder verdere informatie) heb ik tot heden mijn toestel nog niet ontvangen. Naar aanleiding van meerdere malen telefonisch contact te hebben genomen voor meer informatie hierover (laaste op 26/07) is er nog steeds geen actie ondernomen en ga ik er van uit dat mijn toestel zodoende als vermist kan worden aanschouwd. Bij elk telefonisch contact werd mij beloofd dat binnen de 5 dagen ik ging gecontacteerd worden met een oplossing en verdere update. Gezien dit inmiddels al 5 maanden aansleept sinds verzending, vezoek ik aan coolblue om een vervangend toestel met de zelfde eigenschappen en waarde op te sturen ter conpensatie!

Berichten (1)

Cool blue

Naar: N. M.

14/08/2025

Beste Nico, Bedankt voor je bericht en het delen van je zorgen over je reparatieverzoek. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat deze zoveel tijd in beslag neemt. Allereerst bieden we hier graag onze oprechte excuses voor aan, aangezien dit effectief meer tijd in beslag neemt dan verwacht, en dit eigenlijk helemaal niet de bedoeling is. Verder wens ik wel te benadrukken, dat je je reparatieverzoek effectief hebt ingediend op 5 maart 2025, maar we je toestel pas op 18 mei 2025 hebben ontvangen, en we toen een nieuw verzoek voor je hebben ingediend. Aangezien dit ook wel meer tijd neemt dan verwacht, hebben we onze hersteldienst hier al over benadert, en houden we je meteen op de hoogte zodra we meer nieuws hebben ontvangen. Mocht je ondertussen verdere vragen hebben, hoor ik het graag. Ik wens je in ieder geval een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Laura van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Heb je een vraag? Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepagina Het beste Assortiment binnen jouw handbereik On August 13, 2025 at 3:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform