Terug

Vermist pakket en probleem ander pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: DPD Belgium

23/01/2023

Ik probeerde 10 dagen geleden al te mailen, geen reactie terug. Vandaag opnieuw het contactformulie ingevuld, maar reken hier niet meer op een antwoord. Hopelijk lukt deze weg wel! Bellen tegen betaling om een probleem door jullie koeriers op te lossen weiger ik te doen!Ik had een bestelling geplaats bij zara home. Helaas kozen ze DPD om deze bestelling te leveren. Ik was thuis, maar heb geen koerier gezien! Op het eind van de dag keek ik via de track and trace waar mijn pakketje bleef en zag ik dat deze, ongevraagd, bij een afhaalpunt gebracht werd! Ik heb geen auto dus ik wilde die automatisch retour laten gaan en plaatste de bestelling opnieuw. Weer was ik de hele dag thuis en wachte ik op DPD. Rond de middag lees ik dat mijn bestelling bij mij afgeleverd werd? Niemand gehoort! Dus ik ga buiten kijken. Niets te zien? Ik woon in een rijhuis dus mijn pakketje kon nergens verborgen staan. Op deze dag, 10 dagen geleden, meteen mail naar DPD gestuurd zonder reactie te ontvangen. Vandaag hoor ik kort aangebeld worden. Ik ga opendoen en er staat een vuil uitziende doos aan mijn deur, ik zie DPD wegrijden. Het is die eerste bestelling die automatisch retour zou gaan wanneer deze niet opgehaald zou worden! De doos is vuil en beschadigt. Ik wil die niet eens opendoen. Vreemd ook want ik weet 100% zeker dat zara home een handtekening vraagt bij aflevering. DPD heeft de mijne dus 2x vervalst?Ik heb dus 1 pakket dat vuil en beschadigt is en eigenlijk bij zara home afgeleverd moest worden en niet aan mijn deur!! Deze zou ik graag opnieuw afgaald hebben! Dit pakket werd dus ook gewoon achtergelaten, was ik niet thuis geweest kon ook deze gestolen worden!! Maar op jullie papieren zou staan dat ik getekend heb voor ontvangst?En een vermist pakket waar ik waarschijnlijk zogenaamd voor getekend heb?Graag oplossing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform