Terug

Vermissing/diefstal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: bpost

17/04/2024

Hallo, Omdat ik de ontvanger ben kan ik geen klacht indienen bij Bpost over de vermissing/diefstal van een belangrijk item uit een pakje hetgeen was opengemaakt.

Berichten (1)

bpost

Naar: M. K.

17/04/2024

REF 1-54277801603Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag raden we u andermaal aan om contact op te nemen met de respectievelijke afzender.De afzender is in deze de contractuele klant van de initiele provider, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender.Deze procedure geeft de afzender de kans om: 1) Alvast nota te nemen van het probleem. 2) In een oplossing (eventueel vervangzending) te voorzien. 3) Op haar/zijn beurt bpost, via de initiele provider, te interpelleren betreffende de zending.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten we uw dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-OXNNBZE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform