BesteIn nov 2020 heb ik volgende klacht ingediend: Beste, Mijn partner is zaterdag gecontacteerd door een incasso bureau in dienst van Orange om vermeende onbetaalde facturen die ikzelf zou hebben openstaan bij Orange. Ik was ten zeerste verbaasd gezien ik geen contract bij Orange heb afgesloten (mijn werkgever betaalt mijn abo) en mijn vriend hiervoor gecontacteerd wordt (hoe geraakt Orange überhaupt aan deze gegevens?). Ik heb zaterdag naar het vermeende contract gevraagd tussen mezelf en Orange, maar dit werd tot nu toe niet overgemaakt. Ook de klantendienst kon niet helpen (gezien het dossier reeds bij een incassobureau zat). Graag had ik van Orange asap bericht / bevestiging verkregen dat er 1. Geen contract bestaat tussen mezelf en Orange 2. Stopzetting van verzoek aan mezelf tot betaling van onbetaalde facturen op dat vermeende contract. In alle geval zijn deze praktijken ontoelaatbaar en maak ik alle voorbehoud voor verdere akties. Dank alvast voor een snelle respons, MvgOrange heeft me in nov 2020 laten weten dat ze afzien van hun eis, ondanks meerdere vragen heb ik nooit het zogenaamde co tract ontvangen. Ik heb nu opeens opnieuw een verzoek van een incassobureau Alterius, om - zonder enig bewijs- een openstaande bedrag van 2020 tz betalen. Alweer is er geen onderliggende documentatie en de kosten zijn intussen hoger dan het vermeend verschuldigd bedrag. Dit is ronduit lasterlijk en ik verzoek Orange per kerende om deze onterechte eis in te trekken en verontschuldigingen aan te bieden. Ik maak voorbehoud voor alle rechten, incl schadevergoeding.Vanessa Huybrechts