Terug

Verloren zending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

K. B.

Naar: Cool blue

16/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 8 juli verstuurden wij onze Roomba Robotstofzuiger via BPost retour nr Cool Blue (zie bijlage) Tot op heden hebben wij nog steeds niets terug ontvangen. We dienden reeds klacht in bij B-post, maar zij verwijzen ons naar de ontvanger Cool Blue. Ondertussen schakelden we ook Testaankoop in (zie onderstaand antwoord). Gelieve deze zaak, die nu al veel te lang aansleept, asap in orde te brengen. Zoniet schakelen wij de juridische dienst van Testaankoop in. Alvast bedankt! We hebben uw verzoek ontvangen. Uit onderzoek is inderdaad gebleken dat er door de respectievelijke afzender Coolblue reeds een klacht bij de klantendienst van bpost geregistreerd werd met als referentie 1-56238334473. We merken dat de klantendienst momenteel in communicatie staat met deze afzender. Daar Coolblue in deze de klant van bpost is, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender, zal dit dossier verder afgehandeld worden met Coolblue. Aangaande zending 323212022900079946586050 dienen we u bijgevolg op onze beurt door te verwijzen naar respectievelijke afzender Coolblue. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we dit dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost

Berichten (1)

Cool blue

Naar: K. B.

17/10/2024

Beste, Allereerst wil ik je hartelijk danken voor de tijd die je genomen hebt om de klant zijn/haar klacht aan ons kenbaar te maken. Namens het management van Coolblue neem ik de klacht in behandeling. Retour9181952 Ik heb de gegevens erbij genomen en zie dat we een onderzoek hebben gestart. Helaas kregen we antwoord van Bpost dat ze geen onderzoek meer kunnen vormen, door het laattijdige melding. Dit hebben we ook geïnformeerd naar de klant toe. De verantwoordelijkheid bij retourzendingen ligt bij de klant. Ik dank je voor je begrip! Met vriendelijke groet, Mei-Lan van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be klantenservice@coolblue.be Tel:03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaarden On October 16, 2024 at 11:15 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 20 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform