Geachte mevrouw/heer, Op 8 juli verstuurden wij onze Roomba Robotstofzuiger via BPost retour nr Cool Blue (zie bijlage) Tot op heden hebben wij nog steeds niets terug ontvangen. We dienden reeds klacht in bij B-post, maar zij verwijzen ons naar de ontvanger Cool Blue. Ondertussen schakelden we ook Testaankoop in (zie onderstaand antwoord).
Gelieve deze zaak, die nu al veel te lang aansleept, asap in orde te brengen. Zoniet schakelen wij de juridische dienst van Testaankoop in.
Alvast bedankt!
We hebben uw verzoek ontvangen.
Uit onderzoek is inderdaad gebleken dat er door de respectievelijke afzender Coolblue reeds een klacht bij de klantendienst van bpost geregistreerd werd met als referentie 1-56238334473.
We merken dat de klantendienst momenteel in communicatie staat met deze afzender.
Daar Coolblue in deze de klant van bpost is, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender, zal dit dossier verder afgehandeld worden met Coolblue.
Aangaande zending 323212022900079946586050 dienen we u bijgevolg op onze beurt door te verwijzen naar respectievelijke afzender Coolblue.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we dit dossier.
Met vriendelijke groeten,
Marc
bpost