Terug

Verloren zending (ontvanger=Cool Blue)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: bpost

12/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 8 juli verstuurden wij onze Roomba Robotstofzuiger via BPost retour nr Cool Blue (verzendingsnummer zie klantnummer in referentie) Ik stel echter vast dat a) de zending verloren is gegaan (hoe kan een grote verpakking met daarin een robotstofzuiger verloren gaan???) en b) dat jullie iedere verantwoordelijkheid hiervoor afwimpelen met het excuus dat wij binnen de 21 dagen klacht hadden moeten indienen over het verloren gaan van de zending. Hoe konden wij klacht indienen als wij in de veronderstelling waren dat de zending ondertussen beland was bij Cool Blue? Het is pas door te informeren bij Cool Blue naar de status van de reparatie dat wij merkten dat de vernoemde robotstofzuiger zelfs nooit de bestemming heeft bereikt. Sedertien is het spoor bijster en is BPost van mening dat wij dit maar gewoon moeten aanvaarden. Het gaat hier echter niet over een postkaart maar over een goed ter waarde van 259 euro. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen het einde van deze maand met een terugbetaling van het door jullie kwijtgespeelde goed over de brug te komen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

bpost

Naar: K. B.

14/10/2024

REF : 1-56208038149 Beste meneer De Paepe, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit onderzoek is inderdaad gebleken dat er door de respectievelijke afzender Coolblue reeds een klacht bij de klantendienst van bpost geregistreerd werd met als referentie 1-56238334473. We merken dat de klantendienst momenteel in communicatie staat met deze afzender. Daar Coolblue in deze de klant van bpost is, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender, zal dit dossier verder afgehandeld worden met Coolblue. Aangaande zending 323212022900079946586050 dienen we u bijgevolg op onze beurt door te verwijzen naar respectievelijke afzender Coolblue. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we dit dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 12/10/2024 09:45:11 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Verloren zending (ontvanger=Cool Blue) ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QAA173U]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform