REF : 1-56208038149
Beste meneer De Paepe,
We hebben uw verzoek ontvangen.
Uit onderzoek is inderdaad gebleken dat er door de respectievelijke afzender Coolblue reeds een klacht bij de klantendienst van bpost geregistreerd werd met als referentie 1-56238334473.
We merken dat de klantendienst momenteel in communicatie staat met deze afzender.
Daar Coolblue in deze de klant van bpost is, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender, zal dit dossier verder afgehandeld worden met Coolblue.
Aangaande zending 323212022900079946586050 dienen we u bijgevolg op onze beurt door te verwijzen naar respectievelijke afzender Coolblue.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we dit dossier.
Met vriendelijke groeten,
Marc
bpost
Anspachlaan 1 bus 1
1000 Brussel
Van: klachten@test-aankoop.be
Verzonden: 12/10/2024 09:45:11
Aan: info_cse@bpost.be
Onderwerp: Verloren zending (ontvanger=Cool Blue)
___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QAA173U]