Dag Sem,Bedankt voor je klacht! Ik neem deze graag in behandeling namens Coolblue.Wat vervelend dat jouw nieuwe Chromecast niet (goed) werkte en dat je retour nog niet door ons werd ontvangen. Dat was uiteraard niet de bedoeling. Ik ben het zeker met je eens dat het onze verantwoordelijkheid is om jou een werkend toestel te leveren. Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat wij vanuit de fabrikant een defect toestel geleverd krijgen, maar dat lossen we dan ook graag op door middel van een omruiling of terugbetaling.Echter hoop ik ook dat je begrijpt dat wij geen defecte toestellen kunnen terugbetalen of omruilen, als we de retourzending niet mochten ontvangen. Anders zou elke klant voor elke bestelling een terugbetaling kunnen aanvragen, onder het motto van een defect product. Je snapt ook dat we dit niet kunnen laten gebeuren. We verwachten dat onze klanten zelf contact met ons opnemen op het moment dat er iets mis loopt met hun bestelling of retour. Het is voor ons namelijk onmogelijk om alle bestellingen die dagelijks de deur uit gaan op te volgen. Bpost verplicht ons om een onderzoek op te starten binnen 14 dagen na verzending van je pakket. Indien we buiten deze termijn een aanvraag van verlies indienen, komt Bpost ons niet tegemoet. Omdat een onderzoek opstarten via Bpost niet meer mogelijk is, willen we je graag vanuit Coolblue van een oplossing voorzien. Om dat te kunnen doen, hebben we nog een verzendbewijs nodig van jou. De screenshots die je meestuurde, zijn genomen in de track and trace. Het verzendbewijs heb je gekregen op het moment dat je jouw pakket hebt geretourneerd. Dit is een e-mail of kassaticket. Zou je ons hiervan nog een kopie kunnen doormailen?Ik duim mee dat we snel tot een oplossing komen en ik wil je alvast bedanken voor je begrip en je geduld. In afwachting van je antwoord, wens ik je nog een heel fijne avond!Met vriendelijke groet,Vincent van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On January 23, 2024 at 4:02 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be