Ik moet €35,99 betalen voor een pakket dat ik teruggestuurd heb naar de Zalando partner: Mango.Het is geen enorm bedrag, maar als ik de prijs moet betalen, had ik ook graag het kledingstuk wel gehad.Bestelling is 29 oktober ontvangen, rond 30 oktober (kan mogelijk een dag later zijn) teruggezonden naar Mango zelf. Een maand later krijg ik aan dat mijn retour verwerkt is buiten mijn Mango pakket. Dit is de periode ook dat Bpost heeft gestaakt. Nu is het probleem dat ik mijn retour bewijs niet meer heb, maar ik heb wel de retourinformatie van Mango waarmee het pakket is teruggezonden. (0038427907009245357)Zalando beweert dat Bpost opnieuw een retourbewijs kan afdrukken. Ik ben hierachter gaan vragen, maar door de drukte in het postkantoor Retie, kon ze hier geen tijd aan besteden. Ze moet handmatig zoeken en kan niets gebruiken van mijn gegevens. Ik heb hier een uur aan besteed in het postkantoor.Ik heb ook met Zalando gemaild en contact opgenomen op Facebook. Geen van beide media wil mee een oplossing zoeken. Er antwoord dan ook elke keer een andere persoon op mijn mails en Facebook berichten. Ze zijn niet op de hoogte van de voorgaande mails. Ik heb heel veel ondernomen, maar doordat Bpost geen moeite erin wilt steken om het retour bewijs te achterhalen, wil Zalando mij niet verder helpen.Ik begrijp dat het moeilijk is voor mij verder te helpen, ik heb het retourbewijs weggegooid. Maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik hoop dat Bpost wel naar jullie willen helpen en mij opnieuw het bewijs willen afdrukken.