Terug

Verloren pakketjes

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/12/2020

Beste, ik bestel regelmatig online. Wanneer een pakket geleverd moet worden door gls gaat het altijd verloren, altijd! Het is nog nooit van de eerste keer goed aangekomen. Ik moet altijd heel de straat gaan afhuren of ze mijn pakketje hebben. Soms 20 huizen verder, of gewoon op iemand zijn oprit gegooid! Als ik hen contacteer sturen ze me door naar de afzender, terwijl het probleem bij gls zelf ligt!

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. P.

17/12/2020

Beste,Bedankt voor uw mail. Uw pakket werd geleverd.Bent u gaan kijken of de zending niet bij u rechtstreekse buren is geleverd of eventueel in uw brievenbus zit. Zo niet, dient u verder contact op te nemen met de verzender van uw pakje zodat hij hiervoor een onderzoek kan opstarten bij GLS.Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Your Delivery Service Team GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium

L. P.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/12/2020

0 service!!!!!Fout ligt bij jullie. Niet bij de verzender.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform