Terug

Verloren pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: bpost

16/01/2025

Beste Ik had een pakketje besteld uit amerika waar ik enorm veel transportkosten heb voor betaald. Uiteindelijk was het aangekomen in Brussel en moest ik ook nog eens een enorme som douanekosten betalen voor dit pakket. Na dit betaald te hebben zou bpost dit pakket leveren in het afhaalpunt in de buurt. Na dit geleverd te hebben heeft de postbode toch het pakket meegenomen en insgescant voor levering maar het is nooit geleverd dus normaal gezien zou het dan terug naar het afhaalpunt moeten worden gebracht wat in eerste instantie mijn leveringsvoorkeur ook was alleen is het nooit door de postbode afgeleverd aan het postkantoor. Ofwel heeft hij het gestolen ofwel vergeten te scannen bij het afgeven. Allesinds ben in meerdere keren langs geweest bij het postkantoor om te vragen of ze het pakket hadden telkens met een negatief antwoord. Na de klantendienst te bellen moest ik 14 dagen wachten om uiteindelijk te horen dat het pakket als verloren wordt beschouwd. Ik ben echt niet te spreken over de service van bpost ook omdat ik zoveel extra kosten heb betaald en dan krijg je zo een service. Hoe kan zo iets mislopen er staat toch duidelijk dat dit geleverd moest worden aan het afhaalpunt. Dit kan niet zomaar kwijtraken tenzij de postbode het zelf heeft meegenomen. Dit pakket hecht veel waarde bij mij aangezien het uitverkocht is en ik het nooit meer terug kan vinden. Hoe kan een pakket verloren geraken als het daadwerkelijk is aangekomen en gescand is geweest aan het postkantoor. Uiteindelijk gaan ze mijn douanekosten wel terugbetalen maar ik zou graag mijn pakket terug willen hebben. Want volgens de track an trace is dit pakket nog steeds onderweg naar het afhaalpunt nadat de postbode dit meegenomen heeft. Het gaat over LV674734535US

Berichten (1)

bpost

Naar: D. C.

16/01/2025

REF : 1-58673921428 Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier inderdaad een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Daar het antwoord van de klantendienst dd 16/01/2025 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij enkel bevestigen wat er aan u werd uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 16/01/2025 11:45:31 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Verloren pakket ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-R11DNT3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform