Terug

Verloren pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: VINTED

22/04/2024

Beste, ik bestelde een broek op Vinted op 27/03/‘24. Na lang wachten op de levering kreeg ik een melding dat mijn pakket zou geleverd zijn in de afhaallocker. Om het pakket af te halen heb ik een pin code nodig maar deze heb ik nooit ontvangen. Ik contacteerde meteen klantendienst van Vinted & ze vertelde me uiteindelijk na veel rond de pot draaien dat ze me niet konden helpen & dat ik bij mondeal relay moest zijn. Nu, ik bel naar mondeal relay en zij vertellen me dat het pakket helemaal niet afgeleverd is. Maar dat Vinted de levering bevestigd heeft terwijl het dus helemaal niet geleverd is. De persoon in kwestie waar ik de broek bij gekocht heb heeft intussen zijn geld gekregen. Maar waar mijn broek zich bevind is zowel voor Vinted als voor mondeal een groot vraagteken. Ik betaal toch kopersbescherming op Vinted voor dit soort problemen? Ik ben dus mijn geld kwijt & heb geen broek ontvangen. Klantendiensten wijzen enkel maar naar elkaar.

Berichten (5)

VINTED

Naar: B. D.

22/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: B. D.

22/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

B. D.

Naar: VINTED

22/04/2024

Klopt maar via de Vinted app krijg ik telkens het antwoord dat jullie er niets aan kunnen veranderen & dat ik tot een overeenkomst moet komen met de verkoper

VINTED

Naar: B. D.

22/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: B. D.

22/04/2024

Hi, there,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely, Cindy Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform