Terug

Verloren pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/01/2024

9 januari bracht ik een pakket naar de parcelshop van GLS voor een retourzending.Dit pakket werd correct geregistreerd en vervolgens is de status ongewijzigd gebleven.In de shop kon men niet afdrukken dus heb een foto gemaakt van hun scanner.Het hangt dus nu ergens bij de afhaling en de shop.Inmiddels heb ik verschillende mails verzonden met het verzoek tot meer informatie. Telefonisch is GLS niet bereikbaar en zelfs de 0900 lijn dewelke 1€ per minuut kost blijft onbeantwoord.Helaas komt er geen enkele reactie op de mail (4x) of kan ik geen opvolging doen op het verzoek. Nu ben ik dat pakket twv €50 kwijt (parcelshop zegt dat het opgehaald is) en is de service ver te zoeken door de slechte bereikbaarheid van GLS.Misschien helpt het voor andere klanten die een overweging nemen tot samenwerking met GLS.

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

02/02/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Kunt U ons een verzendnota, factuur of omschrijving van de inhoud sturen om een opsporing op depot ook te kunnen vragenWe houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/02/2024

Hallo Christine,Dank je om een reactie te versturen. Kan ik erg waarderen.Heb de aankoopbevestiging als bijlage verzonden.Het toestel zat nog in de originele verpakking dus op de doos was duidelijk te zien wat de inhoud van het pakket was.Met vriendelijke groeten, Jellis

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

13/02/2024

BesteNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons en een terugbetaling naar U storten.Nogmaals onze excusesMvgChristine

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/02/2024

Hallo Christine,Fijn dat er een onderzoek heeft plaatsgevonden. Aangezien ik degene ben die het pakket heeft verzonden naar Outspot.Ben ik dan niet de afzender?Mvg, Jellis

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

26/02/2024

BesteDe afzender is in werkelijkheid degene die het transport aanvraagt '‹'‹en betaalt, bij een retourzending is het in werkelijkheid de leverancier die het transport betaalt.Uw afzender blijft dus de 'effectieve' afzender, ook al is hij bij een retourzending degene die de goederen ontvangt.Het is dus aan OUTSPOT om een '‹'‹klacht tot schadevergoeding in te dienen bij GLS.Wat de betaalde lijn van GLS betreft: het is fraude. GLS heeft geen betaalde lijnen.Het nummer wordt als frauduleus gerapporteerd en verwijst naar verschillende klantenservices van verschillende bedrijven die eveneens volledig vals zijn.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform