Terug

Verloren pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Mondial Relay

17/10/2023

Ik schrijf in naam van mijn grootvader, hij is 94 jaar en kan zelf niet werken met het internet. Ik heb voor hem een kast gekocht op reliving in mei. Deze is verstuurd met Mondial maar deze is nooit aangekomen. De verstuurder heeft meerdere malen contact proberen opnemen (in mei en juli) en ik ook (in juli) zonder enig succes. Opeens gaf de track en tracé aan dat het pakket toegekomen was in het afhaalpunt maar na meerdere malen het afhaalpunt te bezoeken bleef het niet aankomen. Ik heb gewacht tot nu en heb vorige week nog eens een mail gestuurd, zonder antwoord en gebeld ook zonder antwoord. Vandaag werd eindelijk opgenomen via de en werd gezegd dat het pakket bleef steken omdat het meer woog dan 15kg en dat het vernietigd is omdat het te lang geleden is gebeurd. Resultaat: de kast waarvoor ik 181€ betaalde is weg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform