Terug

Verloren pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Cool blue

02/03/2023

Beste, mijn Lenovo Legion laptop is kwijtgeraakt in een verzamelpunt van Coolblue, na meerdere weken van slechte communicatie en uren aan de lijn te hebben gehangen met de klantendienst en de backoffice medewerkers van Coolblue (die de schuld steeds in mijn schoenen wouden steken) en Bpost is er een compensatie gekomen vanuit Coolblue. Echter heb ik maar 75% van de waarde van mijn laptop teruggekregen hoewel ik ook onderzoekskosten, en een reparatie heb betaald. Ook zijn er dus uiteraard veel van mijn persoonlijke gegevens kwijtgeraakt die op de computer stonden.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: D. V.

02/03/2023

Beste meneer Van Den Bergh,Wij ontvingen uw klacht bij Test-aankoop over de laptop die u hebt teruggestuurd onder retournummer 7489934 voor herstelling op 10/10/22. Graag willen wij u informeren dat wij uw klacht serieus hebben genomen en hierop actie hebben ondernomen.Na de reparatie hebben wij de laptop teruggestuurd en was deze gedurende drie weken beschikbaar in het afhaalpunt. Helaas hebt u het apparaat toen niet opgehaald, hoewel wij het keurig hebben teruggestuurd. Als gevolg hiervan is het apparaat zoekgeraakt tussen Bpost en Coolblue.Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden. We begrijpen dat dit zeer frustrerend voor u moet zijn geweest.Gezien de leeftijd van het product (aangekocht op 05/09/2019), de verlopen garantie en verzekering, hebben wij besloten om 75% van het aankoopbedrag aan te bieden. Wij begrijpen dat dit misschien niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen, maar we hoopte dat dit een aanvaardbare oplossing was.Wij zijn blij te kunnen melden dat u uiteindelijk akkoord bent gegaan met deze oplossing en hebt gekozen voor een terugbetaling in plaats van tegoed voor onze website. De zaak is dan ook volledig afgesloten.Mocht u nog verdere vragen hebben of meer informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om u verder te helpen.Met vriendelijke groet,Brent van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00--- original message ---On March 2, 2023 at 11:54 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform