Beste meneer Van Den Bergh,Wij ontvingen uw klacht bij Test-aankoop over de laptop die u hebt teruggestuurd onder retournummer 7489934 voor herstelling op 10/10/22. Graag willen wij u informeren dat wij uw klacht serieus hebben genomen en hierop actie hebben ondernomen.Na de reparatie hebben wij de laptop teruggestuurd en was deze gedurende drie weken beschikbaar in het afhaalpunt. Helaas hebt u het apparaat toen niet opgehaald, hoewel wij het keurig hebben teruggestuurd. Als gevolg hiervan is het apparaat zoekgeraakt tussen Bpost en Coolblue.Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden. We begrijpen dat dit zeer frustrerend voor u moet zijn geweest.Gezien de leeftijd van het product (aangekocht op 05/09/2019), de verlopen garantie en verzekering, hebben wij besloten om 75% van het aankoopbedrag aan te bieden. Wij begrijpen dat dit misschien niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen, maar we hoopte dat dit een aanvaardbare oplossing was.Wij zijn blij te kunnen melden dat u uiteindelijk akkoord bent gegaan met deze oplossing en hebt gekozen voor een terugbetaling in plaats van tegoed voor onze website. De zaak is dan ook volledig afgesloten.Mocht u nog verdere vragen hebben of meer informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om u verder te helpen.Met vriendelijke groet,Brent van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00--- original message ---On March 2, 2023 at 11:54 :AM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be