Terug

Verloren pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: DPD Belgium

13/07/2022

Vanmorgen wachtte ik op de bezorging van een pakket uit Hong Kong van DPD. Niemand belde aan mijn deur en de status van het pakket veranderde inde email naar afgeleverd. Er was geen doos bij de ingang van mijn gebouw.ik belde het nummer +3270222222 en ik stond 6 minuten in de wacht (betalend voor de oproep). dat is een zeer slechte service.

Berichten (5)

DPD Belgium

Naar: I. C.

14/07/2022

Beste Izaskun,Het spijt me te horen dat u uw levering niet heeft ontvangen.Blijkbaar was uw adres niet correct aangegeven op de label=straat Bergstraat 6 Bus 4,AntwerpenMOL en dan de postcode maar niet de stad.Waardoor de chauffeur een verkeerd huisnummer ingaf in zijn scan en uw pakket op nummer 4 heeft geleverd.Indien uw pakket niet terrecht is, moet u contact opnemen met uw leverancier voor het opstarten van een lost dossier.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

I. C.

Naar: DPD Belgium

14/07/2022

ik heb een dpd- pickup parcelshop-punt op mijn profiel geselecteerd. bij problemen met een adres had de chauffeur het daar kunnen laten staan. En dat is niet logisch. in de e-mail die ik ontving verscheen de postcode. Het is in de laatste rij. En er was ook mijn telefoonnummer.

DPD Belgium

Naar: I. C.

14/07/2022

Dag Izaskun,Inderdaad, zo staat uw adres in het systeem, maar op de label zal dit misschien niet volledig staan omdat alles op dezelfde rij staat.Maar ok, ik vraag dat ze dit nagaan met de chauffeur, om dit recht te zetten.Best neemt u toch contact op met de verzender en eventueel ook bij de buur gaan vragen.Indien het pakket niet terug gevonden word is het de leverancier die via zijn transporteur word vergoed en hij moet u of een nieuw pakket sturen of uw geld terug geven.Bij voorbaat dank voor uw begrip.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

I. C.

Naar: DPD Belgium

26/07/2022

hallo, geen van mijn buren had het pakket. ik heb dit bericht ontvangen van de afzender:Please note that it is required to provide the signed denial letter (attached: DOR_ENG.pdf) with a copy of any sort of ID (any card/ license with photo) on/before 29 Jul for the investigation with the courier.

DPD Belgium

Naar: I. C.

26/07/2022

Beste Izaskun,Indien u het pakket niet heeft ontvangen, moet u het document dat u van de verzender heeft gekregen, invullen en aftekenen voor niet ontvangst en hij vraagt dat u een copie van uw indentiteits kaart maakt. Stuur hem dan alles door zodat hij het met zijn transport firma opneemt.Wij krijgen dan de officiële klacht door en maken een dossier op voor de bezorger.Wij vergoeden de afzender via zijn transport dienst en hij moet u vergoeden of een nieuw pakket opstureNBedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform