Terug

Verloren pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: UPS

04/08/2021

Beste, op 9 juli heb ik sandalen besteld via vinted voor mijn dochter van 7 jaar. Deze sandalen zou UPS leveren. De verkoper heeft het pakket op 10 juli 2021 binnen gebracht voor verzending. Sindsdien ontbreekt elk spoor van mijn pakket. Ik krijg mijn geld van vinted niet terug voordat ups toegeeft dat het pakket verloren is. Zelfs al word het terug gevonden over 2 weken of zelfs nu, voor mij is dit pakket waardeloos geworden. Ik kan niets meer doen met sandalen voor een kind van 7 jaar op het einde van de zomer. Ze weg zetten tot volgend jaar is geen optie omdat voetjes van kinderen nu eenmaal groeien. UPS blijft mij aan het lijntje houden dat ze nog op zoek zijn naar het pakket, op die manier krijg ik via vinted ook niet terug betaald. UPS levert niet zoals het moet, dus wil ik een schadevergoeding ter waarde van mijn pakket. Mvg Jody Scheers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform