Terug

Verloren pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Mondial Relay

11/02/2021

Beste, sinds begin januari is er bij jullie een pakket ingescand om naar een afhaalpunt in Maasmechelen te worden geleverd. Tot 4x toe hebben jullie dit pakket ingescand als zijnde aangekomen in jullie depot. De laatste keer op 4/2 is het pakket zogezegd afgeleverd in een afhaalpunt in Dendermonde. 2u rijden van Maasmechelen. Ik heb met het afhaalpunt van Dendermonde telefonisch contact opgenomen. Het pakket is daar nooit binnen gekomen. Als ik jullie mail, krijg ik ofwel geen antwoord op mijn mail of jullie schepen mij af met een leugen. Als ik bel wordt de lijn verbroken of sta ik gewoon oneindig in wacht. Mijn track and tracé nummer is 28258172. Het enige dat ik wil is een antwoord, waar het pakket zich bevind of dat het gewoon verloren is gegaan of misschien wel gestolen. Dit pakket is uiterst belangrijk voor mij. Met vriendelijke groet.

Berichten (1)

Mondial Relay

Naar: C. T.

09/03/2021

BesteMijn excuses voor het ongemak.We hebben geen scan meer op u pakje sinds begin februari.Ik heb er een terugbetaling op gevraagd.Jullie zullen beiden terugbetaald worden binnen de 3 weken op jullie account van vintedSteeds tot uw dienstSandra


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform