Terug

Verloren pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: DPD Belgium

19/11/2020

Beste,Ik heb op 21 oktober een pakketje besteld bij Misioo France, dat dan via DPD naar ons is verzonden op 26 oktober. Het betreft pakketje 10601849356804. Bij de track-and-trace is te zien dat het pakketje op 29 oktober reeds in Lummen was, op 10km van mij thuis...Daarna is het blijkbaar per ongeluk op een verkeerde route terecht gekomen en sinds 5 november is er geen actie meer te zien... Het lijkt of het pakketje is verdwenen. Het ligt volgens de track-and-trace op een depot van DPD (ik vermoed Puurs).Ik heb op 12 november al een eerste maal telefonisch contact opgenomen met DPD, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zeggen dat de afzender contact op moet nemen, dat dat de procedure is. Echter, de afzender is een Frans bedrijf met enkel een mailadres dat ook niet reageert op mails. Ik heb bij dezelfde bestelling ook een ander deel besteld en dat is verzonden via DHL en ook goed toegekomen. De fout ligt echter duidelijk bij DPD als je naar de track-and-trace kijkt, maar ze weigeren me blijkbaar te helpen... Ik heb ook al mails gestuurd via hun contactformulier, maar daar komen ook geen reacties op... Het pakketje is een houten glijbaan van 15 kg die 170 Eur heeft gekost en is een cadeau voor ons zoontje... Hij zal het dus nu zonder cadeau moeten stellen en ik ben 170 Eur kwijt??Het minste dat DPD kan doen is toch contact opnemen met de depots om te zien of daar nergens het pakketje ligt? Maar blijkbaar willen ze dat niet...Ik hoop nu via deze weg antwoord te krijgen.Met vriendelijke groetenJeroen Vereecken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform