Terug

Verloren pakket

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. D.

Naar: Dyson

19/06/2025

Mijn pakket is na de eerste leveringspoging zoek geraakt bij de koerierdienst die zich van alle aansprakelijkheid onthoud. Wanneer ik hiervoor al meerdere keren contact heb proberen leggen met dyson, zoals de koerierdienst mij verteld te doen, krijg ik te horen dat ''het team'' ermee bezig is en dat ik 3-4 werkdagen zal moeten wachten. Ondertussen zijn we 3 weken verder. Wanneer ik opnieuw contact opneem met dyson om te zeggen dat ik graag een creditnota zou ontvangen omdat de bestelling van mij ondertussen niet meer hoeft door te gaan krijg ik te horen dat ik mijn geld niet terug kan krijgen tot op het einde van hun onderzoeksprocesure. Momenteel voel ik mij dus nogal bestolen. Zowel de klantendienst via telefoon en whatsapp kunnen mij nog steeds geen verdere info geven buiten de klassieke ''wij vragen u vriendelijk om geduld te hebben''.

Bemiddeling door Testaankoop 01 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform