Terug

Verloren pakket ViaTim en GLS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. I.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/01/2025

Beste Op maandag 9 december wou ik een pakket via GLS terugsturen naar afzender aangezien het item kapot was bij ontvangst. Ik zocht via de website van GLS een plaats waar ik dit pakketje kon afgeven en ik kwam uit op een ViaTim-punt (voor mij toen onbekend). Ik bracht het pakketje binnen, ik zag dat het ingescand werd maar verbaasde mij er meteen over dat ik geen ontvangstbewijs kreeg. Dit zou via mail komen werd mij gezegd. Het pakketje is nooit bij GLS geraakt. Bij de track and trace code bleef het bericht staan op 'nog niet aan GLS overhandigd'. Resultaat: ik ben mijn pakje (en mijn geld) kwijt, ViaTim zegt dat we bij GLS moeten aankloppen, GLS vraagt een bewijs van afgifte bij de parcelshop. De werkwijze van ViaTim vind ik ongehoord. Ze geven geen bewijs van ontvangst en wassen bij problemen hun handen in onschuld. Het enige positieve is dat de dame van de parcelshop alles heeft geprobeerd om het pakje te traceren, maar ook haar is het niet gelukt.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. I.

08/01/2025

Beste abonnee, Wij hebben je bericht over je dossier GLS goed ontvangen. We maakten dit over aan onze advocaten, zodat ze deze kunnen nakijken. We koppelen z.s.m. naar je terug via onze juridische dienst. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

Bemiddeling door Testaankoop 13 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform