Terug

verloren pakket, niemand neemt de verantwoordelijkheid!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. B.

Naar: bpost

27/12/2020

Hierbij de info ivm de retourzending via het B post punt te Dendermondsesteenweg 329 Destelbergen/ Total 1 paar sneakers verzonden naar Sneakers district in Nederland op 19/11/20 en €17,40 betaald, enkel kassa ticket ontvangen.Blijkt dat ik nu een track en tracé code nodig heb, niemand heeft daar ook maar iets over gezegd, vond €17,50 ook veel geld!Sneakers district geeft geen labels om terug te sturen, ik heb zelf het adres op het pakket geschreven.Heb hen ook gecontacteerd, ook zij vinden het een hoog bedrag en dan nog zonder blijkbaar geldig bewijs.B post punt zegt niet verantwoordelijk te zijn en bij telefonisch contact met B post werd ik van her naar der gestuurd!Dus sneakers kwijt en verzendingskosten ook...Waar kan ik terecht voor verdere opvolging aub??Bedankt voor uw antwoord,Veronique BAEYENS0495/271841--Met vriendelijke groeten,Véronique.

Berichten (2)

bpost

Naar: V. B.

28/12/2020

REF 1-32700127506Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat er op uw naam nog geen klacht bij de klantendienst van bpost geregistreerd werd betreffende dit issue.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met de klantendienst van bpost op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.We adviseren u tevens het nummer van betreffende zending bij de hand te houden.U kunt de klantendienst van bpost telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostMuntcentrum, 1000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. If you believe this information is incorrect please contact Bpost security team in DXC.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-F0SY99G]

V. B.

Naar: bpost

14/01/2021

Ik betaalde €17,40 verzendkosten voor pakketje naar Nederland, ontving enkel een kassa ticket(463000003892) zonder track en trace bij het B post punt Total te Destelbergen, zij nemen ook geen enkele verantwoordelijkheid,mijn pakket(schoenen) is verdwenen, niemand trekt er zich iets van aan , schandalig...blijkbaar is niemand tevreden over de diensten van B Post... ik ben mijn geld en schoenen kwijt! grt, Véronique 0495/271841...je weet maar nooit


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform