Terug

Verloren pakket in DHL Parcel moet naar DHL Express

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: DHL Belgium

21/09/2022

BesteIk heb een pakketje bij Bpost afgeleverd dat met DHL Parcel is meegegeven (01/09/2022) Het pakket moest echter bij DHL Express terechtkomen. Het gaat om een verzending waarbij het bedrijf Swappie voor de verzendlabel heeft gezorgd. Aangezien DHL Parcel geen samenwerking heeft met DHL Express is het pakketje zoek. Na veel telefonische contacten met Swappie, DHL Parcel, DHL Express en Bpost wordt telkens naar 'elkaar' verwezen.Het pakket ligt zeker bij DHL Parcel aangezien Bpost enkel een samenwerking heeft met deze DHL dienst. Een tracking kan bewijzen dat het pakket bij DHL Parcel zit. Graag had ik ofwel het pakket teruggekregen ofwel moet het doorgestuurd worden naar DHL Express. Via mail van DHL Parcel kreeg ik enkel te horen dat het pakketnummer niet te traceren is en dat er opnieuw via een ander onderzoek moet worden gestart. De mail werd op 07/09/2022 verzonden, het antwoord kreeg ik op 12/09/2022. Op de website DHL Parcel is het heel erg moeilijk om een correct document te vinden om een onderzoek te starten en een claim in te dienen.Door deze situatie mis ik als particulier een aanzienlijk bedrag.De codes van het pakket kan ik uiteraard nog geven.Dit is het antwoord van DHL Parcel:Helaas is dit zending nummer niet bekend ons ons netwerk.Omdat dit een zending nummer van DHL Express is raad ik je aan om hen te contacteren zodat ze een onderzoek kunnen starten.MvgSau Men


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform