Beste,
Begin oktober kopen we bij een lokale olijfolieboer in Sicilië (Carnicella Massimo) twee grote blikken verse olijfolie inclusief verzending naar België. De verzending wordt door de verkoper geregeld via het verzendkantoor Comiso-Express (Lomonaco Gbattista, Comiso). Het pakket wordt verstuurd en kan getrackt worden tot in ons dorp, maar wordt nooit geleverd. GLS meldt dat het beschadigd is, maar er wordt geen bewijs aan ons of de verkoper hiervan getoond.
GLS-België beweert dat het pakket retour is gestuurd naar de verkoper, maar het is nooit in Sicilië aangekomen. Zowel wij als de verkoper hebben geen idee waar het pakket is.
Is het gestolen? Er is geen bewijs van beschadiging, het kan nergens teruggevonden wordt en er is ook geen bewijs van terugzending naar Sicilië zoals ze wel (of niet?) beweren.
Het verzendkantoor in Comiso (Sicilië) bevestigt dat het pakket correct werd verzonden en dat er in het verleden nooit problemen zijn geweest met soortgelijke verzendingen olijfolie van deze verkoper.
Wij willen onze aankoop geleverd krijgen, en de verkoper wil weten wat er met het pakket gebeurd is.
GLS-België geeft geen verdere informatie ondanks herhaaldelijke verzoeken.
Daarom schakelen we graag Testaankoop in om dit te helpen op lossen en alsnog ons pakket geleverd te krijgen.
In bijlage een overzicht van de communicatie.
Alvast hartelijk dank voor een spoedige oplossing.
Vriendelijke groeten,
Els De Vilder