Terug

verloren pakje terwarde van 2000 euro

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: bpost

08/12/2023

beste, Op 10/11/2023 heb ik een pakjes verzonden via de post naar Nederland. ik had een overeenkomst met een bedrijf dat 2dehands(via makrtplaats) plc materiaal overkoopt van mij voor een waarde van 2000 euro. 2 weken na de verzending was het nog steeds niet op zijn bestemming. ik heb Bpost gecontacteerd en lieten mij weten dat er nog iets ontbrak aan het dossier om een onderzoek te starten. waar op ik een nieuwe aanvraag met de juiste documenten en een volledig dossier opnieuw heb ingediend sinds dien radio stilte ondertussen 6 keer de klantendienst gebeld zij geven alles door aan de dienst die verloren paketjes behandeld maar elke keer opnieuw radio stilte. het grote probleem is dat ik naar de afdeling dat zich hier mee bezig houd geen rechstreeks contakt kan hebben de klantendienst zit hier telkens tussen en zij zijn enkel boodschapper tussen mij en deze dienst. ik ben ten einde raad vandaar dat ik hoop dat jullie mij hier mee verder kunnen helpen?dit pakje moet echt terug gevonden worden. maar ik vrees er voor aangezien het al 4 weken spoorloos is ik wil liever geen terug betaling aangezien dit maar verzekerd is voor 500euro maar wel dat dit uiteindelijk op zijn bestemming komt zodat de koper mij uiteindelijk kan betalen(2000euro).alvast bedankt Maarten Deroo

Berichten (1)

bpost

Naar: M. D.

11/12/2023

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NY9S758]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform