Beste, Op 28/11/23 werd er een pakje dat door mezelf werd verstuurd, volgens de app afgeleverd in de brievenbus (wat praktisch onmogelijk is want het pakket kon sowieso niet in een brievenbus. Ontvanger heeft een normale brievenbus , geen pakjesbus). Toen de ontvanger thuis kwam was er geen pakket te vinden, noch enig bericht van de postbode. Dit is ondertussen 10 dagen geleden en ik maakte reeds een formulier aan en nam 2 maal telefonisch contact op met Bpost. Geen enkel spoor van het pakket tot nu. Ik kreeg wel al een mailtje dat ik zelf geen verdere actie meer moet ondernemen.Het pakket heeft een vrij dure inhoud dus kan evengoed ontvreemd zijn door zowel de postbode zelf als een passant. Omdat ik geen extra verzekering nam , ik ga er van uit als er al meer geld gevraagd wordt tijdens een drukke periode, je niet nog meer moet betalen om je pakje correct te laten bezorgen, zou ik ook niet vergoed kunnen worden hiervoor. Moest het pakket in het sorteercentrum kwijt geraakt zijn zou ik mezelf waarschijnlijk nog in twijfel trekken voor die verzekering, maar de postbode heeft er effectief mee aan de deur van de ontvanger gestaan, dan is toch heel klaar en duidelijk dat het pakket niet kwijt was tot hijzelf een fout maakte? (Ze weten dus exact wie, wat, waar)Ik kan mij dus niet neerleggen bij het feit dat ik al 10 dagen in het ongewisse word gelaten over mijn pakket en ik zelfs niet zou vergoed worden indien het pakket gestolen werd na een fout van 1 van jullie werknemers. Mvg,