Terug

Verloren pakje (op afleveradres)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. E.

Naar: bpost

07/12/2023

Beste, Op 28/11/23 werd er een pakje dat door mezelf werd verstuurd, volgens de app afgeleverd in de brievenbus (wat praktisch onmogelijk is want het pakket kon sowieso niet in een brievenbus. Ontvanger heeft een normale brievenbus , geen pakjesbus). Toen de ontvanger thuis kwam was er geen pakket te vinden, noch enig bericht van de postbode. Dit is ondertussen 10 dagen geleden en ik maakte reeds een formulier aan en nam 2 maal telefonisch contact op met Bpost. Geen enkel spoor van het pakket tot nu. Ik kreeg wel al een mailtje dat ik zelf geen verdere actie meer moet ondernemen.Het pakket heeft een vrij dure inhoud dus kan evengoed ontvreemd zijn door zowel de postbode zelf als een passant. Omdat ik geen extra verzekering nam , ik ga er van uit als er al meer geld gevraagd wordt tijdens een drukke periode, je niet nog meer moet betalen om je pakje correct te laten bezorgen, zou ik ook niet vergoed kunnen worden hiervoor. Moest het pakket in het sorteercentrum kwijt geraakt zijn zou ik mezelf waarschijnlijk nog in twijfel trekken voor die verzekering, maar de postbode heeft er effectief mee aan de deur van de ontvanger gestaan, dan is toch heel klaar en duidelijk dat het pakket niet kwijt was tot hijzelf een fout maakte? (Ze weten dus exact wie, wat, waar)Ik kan mij dus niet neerleggen bij het feit dat ik al 10 dagen in het ongewisse word gelaten over mijn pakket en ik zelfs niet zou vergoed worden indien het pakket gestolen werd na een fout van 1 van jullie werknemers. Mvg,

Berichten (2)

bpost

Naar: K. E.

08/12/2023

REF 1-52085100748Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-51904951250 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NXG8O5R]

K. E.

Naar: bpost

08/12/2023

Ik heb enkel een formulier aangemaakt de dag dat het pakje zou afgeleverd zijn, aangezien we ondertussen nog steeds niks weten dien ik nu echt een klacht in. Telefonisch wordt er niks meegedeeld , ik heb al verschillende keren contact opgenomen op de manier die u nu zegt. Ik kreeg enkel een mail om niks meer te ondernemen, waar ik dus niet mee akkoord ga.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform