Terug

Verloren items retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. S.

Naar: Zara Belgium

14/03/2025

Geachte mevrouw/heer,  Op 23/02/2025 heb ik in uw online winkel een 9 artikelen gekocht met ordernummer 53600802417, waarbij ik het bedrag van € 262.55 heb betaald.  Bij de levering van de bestelling die plaatsvond op 25/02/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht voor 8 van de 9 artikelen. Op 05/03/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en de 8 artikelen verpakt, vervolgens heb ik op 12/03/2025 de bevestiging ontvangen dat het pakket is aangekomen. Helaas, volgens jullie, waren dit maar 6 van de 8 geretourneerde artikelen. Hieruit blijkt dus dat REF 6688/605 en REF 6688/723 vermist zijn. Volgens het Europees Centrum voor de Consument van Belgie zijn jullie (de handelaar) verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retourzendingen/onderdelen, aangezien jullie mij het terugzendlabel hebben aangeboden (en hebben aangerekend met een bedrag van € 1.95). Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van deze twee artikelen met de betaalde prijs van € 51.9. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen.  Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: •  Orderbevestiging •  Betalingsbewijs •  Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform