Terug

verloren/gestolen pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: bpost

25/08/2020

Beste,Begin Juli kocht ik via een veilingsite een verzamelobject (replica van een dinosaurus schedel) de verkoper verpakt en verzend het artikel via de franse post met barcode CW036832442FR eens overgeleverd aan bpost wordt dit 323299903259036832442139. De dag van de levering zitten we in het hospitaal voor de geboorte van mijn dochter. postbode is zogezegd langsgeweest (dit is niet het geval wij hebben een bel die elke druk registreerd) niks in de brievenbus.Goed, via track and trace staat er dat 'iemand' het pakket heeft ontvangen, met een handtekening en de naam 'laporte' (een van m'n buren heeft die naam op de bel staan maar die waren op vakantie tijdens de levering) alle buren afgegaan niemand heeft het (grote pakket gezien). Uiteraard een poging gedaan dit via de bpost site te melden maar die site trekt op geen z*k en brengt de gebruiker in een loop. na veel frustratie bpost klantendienst gebeld. Die kunnen me niks meer zeggen buiten dat het geleverd is maar weten niet waar en raden me aan om de verzender te contacteren opdat hij bij z'n locale post een procedure opstart.. de persoon heeft dit gedaan, na meer dan een maand komt het antwoord per brief dat ze na onderzoek er op uitkomen dat het pakket geleverd is volgens bpost.. resultaat, pakket kwijt van 120euro bpost die totaal niet weet of moeite doet om uit te vinden waar het is, geen vergoeding omdat het zogezegd geleverd is, de verzender gaat geen 2e procedure opstarten. en bpost ontloopt alle verantwoordelijkheid. Dit is diefstal en ik wil op z'n minst een degelijk onderzoek.link track and trtace : https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=fr&itemCode=323299903259036832442139&postalCode=1090antwoord van franse post heb ik in screenshot.

Berichten (2)

bpost

Naar: B. C.

25/08/2020

1-30061393683Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-DT6V905]

B. C.

Naar: bpost

25/08/2020

Is dit serieus??? Bpost raadde me aan contact op te zoeken met de verzender om een onderzoek te starten, die persoon heeft dit gedaan (zie screenshot met resulaat in attachment) het onderzoek verklaart dat het pakket afgeleverd is.. MAAR NIET BIJ MIJ!!! wat moet een mens doen opdat er een degelijk onderzoek van bpost wordt gedaan? Bpost is het pakket kwijt en bpost zal het vergoeden! moet ik klacht gaan indienen bij de politie voor diefstal? of wat moet een mens doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform