Mijn bestelling is verloren gelopen, maar staat toch op geleverd.Donderdag 13/09 zou de gsm (ASUS smartphone max pro) van 250 euro geleverd worden (Reeds betaald!!). Deze werd niet gevonden in de bestelwagen, wanneer deze op 13/09 aan het af te leveren adres voor de deur stond. Donderdagavond hebben we contact opgenomen met bol.com en ze zeiden dat de GSM de dag nadien geleverd ging worden.Vrijdag en zaterdag hebben wij opnieuw contact opgenomen en werd ons meegedeeld dat de gsm zoek was en dat een onderzoek zou gestart worden. Er werd ons verzekerd dat we voor donderdag 20/09 zeker al iets gehoord moeten hebben over wat de volgende stappen zullen zijn. Maar woensdag 19/09 kregen we de melding dat het pakket geleverd is. Wat niet het geval is (wat wel geleverd werd, was een gsm hoesje van 15 euro). Dus Woensdag 19/09 hebben we opnieuw contact opgenomen voor meer informatie en zouden ze ons de dag erop meer laten weten. Het antwoord die we vandaag (20/09) kregen was dat we moeten wachten tot maandag 24/09 aangezien ze nog geen nieuws hebben van postNL. Ik ben nu de dupe van een slechte levering. Ik heb al betaald, en moet braaf wachten tot het onderzoek is afgerond/ tot de gsm gevonden is. Die voor het zelfde geld gestolen kan zijn. Door Bol.com ben ik al meerdere dagen thuis, wachtend op een levering die waarschijnlijk niet geleverd zal worden. Wij krijgen het gevoel, wanneer we bol.com contacteren, we ze storen en maar geduld moeten uitoefenen, wachtend op een gsm die hoogstwaarschijnlijk niet meer gevonden gaat worden. Ze weigeren een nieuw toestel op te sturen, noch terug te betalen (We wachten het onderzoek af). Zij beweren dat ze niet verantwoordelijk zijn. De verantwoordelijkheid ligt volgens hen bij de vervoermaatschappij PostNL, waarmee ze samenwerken.