Terug

Verloren brief

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: bpost

27/05/2020

Op 6 mei heb ik via Bpost een logo in een enveloppe verstuurd.Nu heeft de bestemmeling mij gecontacteerd om te zeggen dat het nog altijd niet ontvangen is. Ik kan er dus van uit gaan dat dit verloren is. Op zich niet zo een ramp moest het niet de 5e maal zijn op minder dan een half jaar dat jullie mijn zendingen kwijtspelen of beschadigen. Telefonisch contact is bijna niet mogelijk en via mail verschuilen jullie zich telkens aan de bedrijfspolicies. Ik ben een betalende klant en ik betaal voor jullie diensten die in dit geval het versturen en leveren van pakjes is. Voor mij is de maat vol en deze keer EIS ik een gepaste vergoeding voor de zoveelste schade die ik geleden heb.De waarde van mijn zending was 6eur en dat is dan ook het bedrag dat ik op mijn rekening wil zien verschijnen.Groeten,Lawrence De Weert0468117782

Berichten (3)

bpost

Naar: L. D.

27/05/2020

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/site/nl/contacteer-ons.Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-CQ0U7G7]

L. D.

Naar: bpost

02/06/2020

Geachte Bpost. Ik heb eind vorige week reeds een klacht ingediend. Gelieve hier zo spoedig mogelijk gevolg aan te geven.Groeten,Lawrence De Weert

L. D.

Naar: bpost

08/06/2020

Beste,Vandaag 8/06 nog steeds geen reactie op mijn schrijven van 27/05. Nogmaals een bewijs hoe onbekwaam jullie zijn en mijn geduld is dan ook op. Als ik eind deze week geen gepaste oplossing krijg voor mijn situatie dan zal ik samen met een groep van andere getroffen mensen verder stappen ondernemen. De onkunde en onaantastbaarheid die jullie bij Bpost genieten moet aangepakt worden.Groeten,Lawrence


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform