Terug

Verloren bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

20/09/2018

Ik heb mij bestelling geretourneerd en toen ik een mail ontvangde met een boete heb ik de klantendienst gecontacteerd en zij vroegen om een verzendbewijs maar die had ik kwijt. De klantendienst zei dat ik een kopie kan vragen aan de postpunt want er waren eerder ookklanten die dit ook hadden meegemaakt dus deed ik dat maar kreeg het niet. Ik contacteerde de klantendienst opnieuw en een persoon genaamd Paul deed zeer arrogant tegen mij en hielp mij niet dus vroeg ik of iemand anders mij wou helpen en zei hij toen nee en deed de telefoon zomaar dicht. dus belde ik opnieuw en kreeg dit keer iemand anders aan de lijn en zij zei dat ze toch een onderzoek wou starten voor mijn verloren bestelling. Maar in die tijd heb ik heel wat boetes gekregen en een brief in mijn postbus over dat ik als ik nu niet betaal in de zwarte lijst zal belanden. Uiteindelijk heb ik dan toch maar de factuur betaald en een schadevergoeding van €40

Berichten (2)

ZALANDO

Naar: A. C.

22/09/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: ZALANDO

22/09/2018

BesteIk heb meerdere maal contact opgenomen met zalando en zij zeiden dat ze een onderzoek gingen doen en lieten mij wachten op een antwoord. Ik belde bijna elke dag. Ze gaven mij altijd vals hoop en in die tijd heb ik boetes en een brief van jullie met een schadevergoeding gekregen waarin stond als ik in paar dagen niet betaal dat ik op de zwarte lijst zal terechtkomen. Daarom wil ik dat ze tenmiste de bijkomende boetes en de schadevergoeding terugstorten, want jullie hebben mij laten wachten door telkens te zeggen dat ik moet wachten op een antwoord van jullie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform