Terug

Verloren bagage

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Sunweb

16/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15/3/2025 ging ik met de bus naar Oostenrijk, bij de wissel van bussen nam iemand mijn skies mee. bij aankomst waren een ander paar ski's over en nam ik dus deze mee en probeerde de eigenaar te vinden. Wat ook gelukt is. sunweb helpt ons niet en dit terwijl ik al 30 j klant ben. Ik moet nu skies gaan huren aangezien de man op 3 u van ons verblijft Daarom zou ik op het minst een schikking verwachten van Sunweb ivm de skihuur Met vriendelijke groeten, Carine Coolen 0478 59 21 37

Berichten (1)

Sunweb

Naar: C. C.

25/03/2025

Beste mevr. Coolen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw ski’s per ongeluk zijn meegenomen tijdens de bus wissel en dat u hierdoor extra kosten moet maken voor het huren van ski’s. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Helaas valt het zoekraken of verwisselen van persoonlijke eigendommen buiten onze verantwoordelijkheid, omdat dit buiten onze directe invloed plaatsvindt. We raden in dergelijke gevallen aan om contact op te nemen met uw reisverzekering, die mogelijk een deel van de kosten kan dekken. Daarnaast willen we graag benadrukken dat we uw langdurige klantrelatie met Sunweb enorm waarderen en bedanken u voor uw vertrouwen in ons. Mocht u verdere vragen hebben, dan horen wij dat graag. Vriendelijke groet, Gina Customer Aftercare tel. +32 32577951 Aan Zo, 16 Mrt om 1:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 2938810:2707188


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform