Beste mevr. Coolen,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat uw ski’s per ongeluk zijn meegenomen tijdens de bus wissel en dat u hierdoor extra kosten moet maken voor het huren van ski’s.
We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Helaas valt het zoekraken of verwisselen van persoonlijke eigendommen buiten onze verantwoordelijkheid, omdat dit buiten onze directe invloed plaatsvindt. We raden in dergelijke gevallen aan om contact op te nemen met uw reisverzekering, die mogelijk een deel van de kosten kan dekken.
Daarnaast willen we graag benadrukken dat we uw langdurige klantrelatie met Sunweb enorm waarderen en bedanken u voor uw vertrouwen in ons.
Mocht u verdere vragen hebben, dan horen wij dat graag.
Vriendelijke groet,
Gina
Customer Aftercare
tel. +32 32577951
Aan Zo, 16 Mrt om 1:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef:
2938810:2707188